דגם או מק"ט: CD1A
אודות מוצר זה
מצויד עם ידית ארוכה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Inc 05543 בוטל / הוחלף על ידי ,inc 32601, fiig t270-a, app-key aa, ב- 120211 ~ (כולם למעט ארה"ב) עבור usa inc 05543 בוטל הוחלף על ידי שעון (1), לוח: inc 32601, fiig t270, appl key aa. שעון בעל movememt קפיץ, הכלול במקרה פלסטיק או מתכת המיועד להרכבה על לוח.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
שקית חסינת אדים, אטומה.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
אין דרישה.
Instrument Panel Clocks and Clocks Of A Similar Type For Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
Cell Phones and Other Household Goods, N.e.c.
Instrument Panel Clocks and Clocks Of A Similar Type, For Vehicles, Aircraft, Spacecraft Or Vessels
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד וציוד משרדי ובית ספרי כולל מכונות משרדיות, ריהוט וכלי כתיבה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות נמוכה, קטגוריה IV, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,014.00 and 3,767.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RFZAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RFZAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RFZAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7RFZAR9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
CD1A | 1 | XX | X | 79300 |
1781 | 1 | XX | X | 20209 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |