דגם או מק"ט: LL-H56-3019
אודות מוצר זה
קיבולת קלטת 110. 10 מיכלי ריאגנטים ו-2 אמבטיות שעווה. מכסה מנוע משולב מפחית אדים. תחנת העמסה מגנה על סלי הרקמה מהאוויר בעת הרמת הסלים. בקר מגע ידני. ניתן לתכנת את התכונה 'השהיית התחלה' עד 9 ימים מראש. מאחסן עד 4 תוכניות שלמות בזיכרון..
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6515-01-501-0018 | Solenoid |
NSN 6515-01-501-0132 | Pcb Sensor |
NSN 6515-01-501-0136 | Control Hand Unit |
NSN 6515-01-501-0138 | Processor Tissue Motor |
NSN 6515-01-501-0144 | Microcomputer Unit |
NSN 6625-01-501-0147 | Motor Capacitor |
NSN 6515-01-501-0148 | Drive Pcb Motor |
NSN 6515-01-501-0151 | Wax 2liter Bath |
NSN 6515-01-501-0153 | Wax Pcb Bath |
NSN 6515-01-501-0154 | Pump Kit |
NSN 5920-01-501-0155 | Cartridge Fuse |
NSN 5945-01-501-0157 | Solid State Relay |
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
39,732.48 and 51,084.61 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | C2103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | C2103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | C2103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | C2103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
LL-H56-3019 | 1 | ZZ | 4 | 66736 |
69800006 | 2 | ZZ | 4 | 17602 |
MODEL 2000 | 2 | ZZ | 4 | 17602 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |