דגם או מק"ט: 519630
אודות מוצר זה
פלדה; לעבודה בסיסית; עונה על רוב הצרכים מכיוון שתצורת הפגם המעגלי שלו מתאימה לשדות אורכיים ומעגליים; זרימה מעגלית שימושית במיוחד באיזון שדות רב-כיווניים; קוטר המעגל הוא 0.500 אינץ '; עומק הזרימה הוא 0.0006 אינץ '. בעובי פריט של 300F
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידה המיועדת לבדיקת חלקי מתכת מגנטיים לאיתור פגמים על פני השטח או בסמוך לפני השטח, על ידי הגדרת שדה מגנטי מתאים בתוך החלקים/ות שייבדקו. כל הפרעה פתאומית לשדה מגנטי זה מצביעה על ידי חלקיקים מגנטיים על היקף ומיקום מדויקים של הפגם.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
Instrument and Apparatus For Physical Or Chemical Analysis Using Optical Radiations, Nesoi
Laboratory Testing Instruments
Instruments and Apparatus Using Optical Radiations (ultraviolet, Visible, Infrared), N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד הנדסי, למעט אלה המפורטים תחת קוד B..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
178.35 and 249.69 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9TG-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9TG-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
519630 | 2 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 2 | 9Z | 4 | 37676 |
625551 | 2 | ZZ | 5 | 37676 |
519630 | 9 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 9 | 9Z | 4 | 37676 |
625551 | 2 | ZZ | 5 | 37676 |
519630 | 9 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 9 | 9Z | 4 | 37676 |
625551 | 2 | ZZ | 5 | 37676 |
519630 | 9 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 9 | 9Z | 4 | 37676 |
625551 | 2 | ZZ | 5 | 37676 |
519630 | 9 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 9 | 9Z | 4 | 37676 |
625551 | 2 | ZZ | 5 | 37676 |
519630 | 9 | ZZ | 1 | 37676 |
KSC-230 | 9 | 9Z | 4 | 37676 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |