דגם או מק"ט: 6530NCM139350
אודות מוצר זה
נרתיק עיקור באיטום עצמי לשימוש בתהליכי עיקור נפוצים בקיטור ואתילן אוקסיד; אין צורך באטם חום כדי לאטום את השקית לפני העיקור; מודפס פנימית וחיצונית עם אינדיקטורים כימיים הן עבור קיטור והן עבור אתילן אוקסיד; האינדיקטורים הכימיים מספקים הוכחה מיידית לעיבוד; נייר רפואי פרימיום במשקל 42 ליברות וסרט פלסטיק בנפח 2.0 מיל מחוברים באטם מוצק כדי לשפר את החוזק המכני; לקפל מעל רצועת דבק אטימה עצמית; שפת פתיחה קיזוז; השקית מספקת מחסום חיידקי יעיל לשמירה על סטריליות תכולת השקית ויש לאחסן אותה בתנאים קרירים ויבשים; חיי מדף: 36 חודשים מרגע הייצור; גודל: 3.5 X 22 אינץ '; קוטר פנימי בתוך למינציה: 2.75 X 21.25 אינץ '; המארז מכיל ארבע קופסאות של 200 שקיות, ובסך הכל 800 שקיות לכל מארז
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מעטפה העשויה בדרך כלל מנייר או חומר פלסטי המאפשרת חדירת אדים וחום ותשישות אוויר בתהליך העיקור. זה יכול להיות עצמי או אטום בחום. הוא משמש עיקור של מזרקים, מחטים, כלי ניתוח קטנים, פיפטות וכדומה. לא כולל שקית, עיקור; שקית, עיקור-סילוק סיכונים ביולוגיים; ועטיפה, עיקור.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד רפואי, ציוד, דגימות, רשומות וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,078.50 and 2,909.90 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1554--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1554--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1554--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1554--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | C2201X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | C2201X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6530NCM139350 | 1 | ZZ | 4 | 64616 |
792757 | 1 | ZZ | 4 | 89875 |
874322 | 2 | ZZ | 4 | 0NWN1 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |