דגם או מק"ט: 6530NCM021040
אודות מוצר זה
אורך פתוח: 200 ס"מ, רוחב פתוח: 19 אינץ', גובה פתיחה: 20 ס"מ; משקל 15 פאונד; צירים מרכזיים דקים בלעדיים מאפשרים קיפול אלונקה לאחסון קומפקטי; כיסוי ניילון כבד, מצופה ויניל; ניתן להשתמש בחישוקי ועמודים מתקפלים בקוטר 4 אינץ' של מסגרת אלומיניום קלת משקל על ה-ST REET ולאחר מכן להניח אותם ישירות על ספסל חולייתי המצויד בכוסות גלגלים וכוסות עמוד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מכשיר מסוג מורחב של אלונקה מקשה אחת, צינורית קלה, סקופ אלונקה. הוא מתוכנן כך שהדיילים יוכלו לנתק את שני קצותיה של האלונקה ולגרוף בעדינות מטופלים גבוהים, ולאיסוף גוף קשה ותמיכה באמצעות תנועת סגירה מסוג מספריים. עשוי לכלול משוטים מושחלים, רצועות ריסון, אבזם סגירה מהירה מקשה אחת, המתנה למטופל ותכונות קשורות אחרות. לא כולל פסולת (1), קיפול, מוט; פסולת (1), מוט מתקפל, קשיח; והמלטה (1), לא קשיחה, חסרת קוטב.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Invalid Carriages, Not Mechanically Propelled
Medicinal Equipment
Invalid Carriages, Whether Or Not Motorized Or Otherwise Mechanically Propelled
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,093.00 and 2,930.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | C2203X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | L |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | C2203X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6530NCM021040 | 1 | ZZ | 4 | 64616 |
02-1750 | 1 | ZZ | 4 | 89875 |
MODEL 11 ORANGE | 2 | 9Z | 4 | 16835 |
MODEL 11 ORANGE | 2 | 9Z | 4 | 16835 |
6530NCM021040 | 1 | ZZ | 4 | 64616 |
02-1750 | 1 | ZZ | 4 | 89875 |
MODEL 11 ORANGE | 2 | 9Z | 4 | 16835 |
6530NCM021040 | 1 | ZZ | 4 | 64616 |
02-1750 | 1 | ZZ | 4 | 89875 |
MODEL 11 ORANGE | 2 | 9Z | 4 | 16835 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |