דגם או מק"ט: 5-500
אודות מוצר זה
עיבוד 90 SEC; כולל תחנת הזנת סרטים, מערכת הובלת סרטים, כת עיבוד סרטים. עם טנקים; מערכת חידוש פתרון עם מיכלי 14GAL; כת מייבש סרטים; בקרות כולל פיתוח בקרת טמפ', מחוון טמפ' ותרמוסטט בטיחות מעל טמפ'; מצב המתנה אוטומטי, ערכת המרת חיסכון במים, משאבת מחזור, חומרת הרכבה ומיכל מים 30 גל לעיבוד רציף של סרט רנטגן באמצעות לא יותר מ -30 גל מים כל 8 שעות ומכשיר טעינת אור יום; מערכת הובלה מסוג רולר מרימה ומעבירה סרט בגודל מעורב בקצב NOM של 230 SHS של סרט 35 על 43 ס"מ לשעה או קצב של 350 SHS של סרט 35 על 43 ס"מ לשעה במצב מהיר; לפיתוח, תיקון, שטיפה וייבוש של כל המותגים הסטנדרטיים של סרט רדיוגרפי רפואי המיוצרים לעיבוד אוטומטי מהיר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד רפואי, ציוד, דגימות, רשומות וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
17,415.97 and 22,391.96 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 13B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | CQ103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | W |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | CQ103N- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5-500 | 2 | KX | 4 | 64616 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |