דגם או מק"ט: 240003
אודות מוצר זה
הרכבה משטחית; 1.625 אינץ' גובה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4820-01-396-5056 | Valve Body |
NSN 4820-01-396-5057 | Valve Rotary Plug |
NSN 4820-01-396-5058 | Valve Rotary Plug |
NSN 4730-01-396-5060 | Sediment Strainer Element |
NSN 4730-01-396-5062 | Fluid-emulsion Spray Nozzle |
NSN 4730-01-396-5063 | Boss Reducer |
NSN 4730-01-396-5064 | Pipe Nipple |
NSN 4820-01-396-5065 | Plug Valve |
NSN 4730-01-396-5066 | Pipe Flange |
NSN 4730-01-396-5067 | Pipe To Boss Straight Adapter |
NSN 4730-01-396-5069 | Pipe Plug |
NSN 6150-01-396-5366 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 2530-01-396-7767 | Brake Slack Adjuster |
NSN 2530-01-396-7768 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2530-01-396-7770 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-396-7771 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 3020-01-396-7772 | Groove Pulley |
NSN 4710-01-396-7773 | Metallic Tube |
NSN 3020-01-396-7774 | Groove Pulley |
NSN 2910-01-396-7775 | Electrical Fuel Pump |
NSN 4710-01-396-8266 | Set Tube Assembly |
NSN 6220-01-396-9513 | Vehicular Lamp Unit |
NSN 6220-01-396-9514 | Light Lens |
NSN 6220-01-396-9516 | Light Lens |
NSN 7690-01-396-9963 | Identification Marker |
NSN 5980-01-397-0482 | Optoelectronic Display |
NSN 2530-01-397-0999 | Hydraulic Brake Master Push Rod |
NSN 2530-01-397-1167 | Pressure Tank |
NSN 2530-01-397-1169 | Master Cy Brake Booster Assembly |
NSN 2530-01-397-1171 | Air Pressure Relay Valve |
NSN 4730-01-397-1172 | Sediment Strainer |
NSN 3895-01-397-1605 | Heat Exchanger Stack Guard |
NSN 3895-01-397-1606 | Heater Exchanger Stack Guard |
NSN 3895-01-397-1607 | Heat Exchanger Cam |
NSN 3895-01-397-1608 | Oil Expansion Tank |
פריט אטום הכולל מקור אור ואחד או יותר מהבאים: מחזירי אור, עדשה, צל ו/או מסיכה. הוא נועד להיות יחידה חלופית עבור סוג מסוים של נורות, כגון אלה המשמשים על כלי רכב. לא כולל מנורה, ליבון (סוג קרן אטומה בוואקום).
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
A-a-1898, דרגה ii, ריפוד תאית עמיד במים.
אין דרישה.
Lighting Equipment For Motor Vehicles
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Electrical Lighting and Signaling Equipment (excluding Filament, Discharge Or Arc Lamps); Windshield Wipers, Defrosters and Demisters For Cycles, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
127.95 and 179.13 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
240003 | 2 | ZZ | E | 13226 |
20B-03212 | 9 | ZZ | E | 13226 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |