דגם או מק"ט: 12268306
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 11/17/2022 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מכלול מיישר מתכתי NSN 6130-01-288-5237. Rectifier assy
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4810-01-282-2536 | Directional Control Linear Valve |
NSN 5995-01-286-7948 | Branched Wiring Harness |
NSN 2540-01-287-3974 | Vehicular Seat |
NSN 5995-01-287-3987 | Branched Wiring Harness |
NSN 2540-01-288-0498 | Vehicular Safety Belt |
NSN 6150-01-288-0504 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6130-01-288-5237 | Metallic Rectifier Assembly |
NSN 5945-01-291-0734 | Electromagnetic Relay |
NSN 5961-01-291-4457 | Diode Semiconductor Device |
NSN 5961-01-291-5547 | Unitized Semiconductor Devices |
NSN 2510-01-291-5870 | Engine Mount Bracket |
NSN 2540-01-291-5922 | Vehicular Seat Cushion |
NSN 6150-01-293-2793 | Conductor Bus |
NSN 5365-01-293-6666 | Shim |
NSN 2590-01-294-2095 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 2520-01-294-5593 | Shift Control Base Assembly |
NSN 2510-01-294-5601 | Vehicular Operation Panel |
NSN 5995-01-294-5602 | Branched Wiring Harness |
NSN 2510-01-294-8390 | Vehicular Operation Panel |
NSN 6150-01-294-9076 | Conductor Bus |
NSN 5970-01-295-4152 | Plate Insulator |
NSN 5910-01-296-6841 | Capacitor Assembly |
NSN 3020-01-298-8651 | Matched Spur Gear Set |
NSN 6130-01-306-2476 | Rectifier Housing |
NSN 2530-01-320-4799 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 2530-01-321-7405 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 3040-01-329-7558 | Manual Control Lever Assembly |
NSN 2990-01-334-4324 | Exhaust Pipe |
NSN 2520-01-335-7316 | Gearbox Parts Kit |
NSN 2990-01-335-7412 | Exhaust Pipe |
NSN 2510-01-338-7688 | Vehicular Door |
NSN 3020-01-339-0564 | Sprocket Wheel |
NSN 2510-01-339-2330 | Vehicular Door |
NSN 2530-01-339-3525 | Track Shoe Connector Parts Kit |
NSN 2510-01-341-5001 | Vehicular Equip Modification Kit |
שני מיישרים נפרדים או יותר בעלי הרכבה משותפת או הרכבה זה על זה, או שני מיישרים נפרדים או יותר המיוצרים לגוף משותף שאינו ניתן להפרדה. לכל מיישר חייבים להיות דירוגים נפרדים. עבור מיישרים בעלי דירוג מעגל כולל, ראה מיישר, מתכתי. ראו גם סט מיישר, מתכתי.
Rectifiers and Rectifying Apparatus, Nesoi
Generators, Accessories
Static Converters (e.g., Rectifiers)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,990.00 and 4,186.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1546--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | MPB |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1546--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | MPB |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1546--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | MPB |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 1546--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21KFX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21KFX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21KFX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | K21KFX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12268306 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |