דגם או מק"ט: 050618
אודות מוצר זה
קיבולת מדחס: 35 CFM ב- 150 PSI; GENSET עם לוח מחוונים בשימוש עם MCSET
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4910-01-593-7191 | Pneumatic Mounter And Demounter |
NSN 6115-01-623-6224 | Engine Driven Auxiliary Set |
NSN 6115-01-623-6225 | Engine Driven Auxiliary Set |
NSN 6110-01-630-7805 | Generator Control |
NSN 6115-01-632-2719 | Engine Driven Auxiliary Set |
פריט המורכב ממוביל ראשי המניע שני סוגים שונים או יותר של פריטים, כגון גנרטור(ים), מדחס(ים) או משאבה(ות). יש להרכיב את הרכיבים כיחידה אחת וניתן להשתמש בהם בנפרד או בו-זמנית.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
41,002.50 and 52,717.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | H |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2642-21 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | H |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2642-21 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | H |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2642-21 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | H |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2642-21 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
050618 | 2 | ZZ | 5 | 1EAE2 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |