דגם או מק"ט: MEP-805A
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6115-01-274-7389 | Diesel Engine Generator Set |
NSN 2815-01-366-7235 | Breather |
NSN 2930-01-367-0228 | Engine Coolant Radiator |
NSN 2910-01-367-2057 | Fuel Injection Nozzle |
NSN 2930-01-372-5580 | Engine Coolant Radiator |
NSN 4720-01-373-1405 | Preformed Hose |
NSN 6110-01-374-0836 | Voltage Regulator Assembly |
NSN 2990-01-374-8591 | Exhaust Pipe |
NSN 4720-01-375-1392 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-375-1930 | Preformed Hose |
NSN 2910-01-377-3984 | Engine Fuel Tank |
NSN 4720-01-378-9349 | Nonmetallic Hose |
NSN 2920-01-379-0092 | Rotor Assembly |
NSN 4720-01-386-1856 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2910-01-389-2195 | Line Electro-mechanical Actuator |
NSN 2990-01-390-4457 | Engine Exhaust System Hanger |
NSN 2910-01-391-6360 | Liquid Level Switch |
NSN 4720-01-392-0319 | Preformed Hose |
NSN 4730-01-398-2049 | Hose Tee |
NSN 4730-01-414-4281 | Hose Tee |
NSN 4720-01-467-1252 | Nonmetallic Hose |
NSN 5305-01-467-1561 | Machine Screw |
NSN 2540-01-601-2012 | Tarpaulin |
גנרטור המוגדר באמצעות מנוע דיזל כמניע הראשי. לא כולל סט גנרטור, מנוע דיזל, נגרר רכוב.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 3.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Machinery Parts For Use Soley Or Principally With Machines Of Headings 8501 Or 8502, Nesoi
Generators, Accessories
Parts N.e.s. For Use Solely Or Principally With Electric Motors, Electric Generators, Electric Generating Sets and Rotary Converters
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
37,387.28 and 48,069.36 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2C--00- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2C--00- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2C--00- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | R41 |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2C--00- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | MPB |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3143-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | MPB |
AAC: | A |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3143-21 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | AFYID-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FLZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | S |
MGMT CTL: | AFYID-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | GQ1VAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | GQ1VAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | GQ1VAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | GQ1VAN- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MEP-805A | 2 | ZZ | 5 | 30554 |
LTQ 306 | 2 | AJ | 5 | 36024 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |