דגם או מק"ט: 12345120
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6115-01-268-8229 | Diesel Engine Generator Set |
NSN 6110-01-292-3004 | Generator Set Control Box |
NSN 3030-01-303-0065 | Matched Set V Belts |
NSN 6150-01-303-8348 | Conductor Bus |
NSN 4720-01-304-5542 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3020-01-304-6202 | Groove Pulley |
NSN 3020-01-305-5903 | Groove Pulley |
NSN 2940-01-305-8501 | Fluid Filter Element |
NSN 2815-01-305-8520 | Diesel Engine Guard |
NSN 5945-01-308-7931 | Electrical Solenoid |
NSN 2590-01-309-2951 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 2910-01-309-2952 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 5365-01-309-7759 | Shim |
NSN 4720-01-314-6877 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-314-6878 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-317-7626 | Diesel Engine Guard |
NSN 2910-01-323-4631 | Fluid Filter Element |
NSN 3040-01-324-2688 | Remote Control Lever |
NSN 2940-01-325-2272 | Fluid Filter Body |
NSN 2815-01-325-2288 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 3040-01-325-2290 | Remote Control Lever |
NSN 2815-01-325-3091 | Internal Combu Timing Gear Cover |
NSN 2815-01-326-1559 | Exhaust Manifold |
NSN 5930-01-326-5174 | Pressure Switch |
NSN 6130-01-326-5175 | Metallic Rectifier |
NSN 5945-01-326-5177 | Solenoid Link |
NSN 7690-01-326-5181 | Identification Marker |
NSN 7690-01-326-5183 | Identification Marker |
NSN 2815-01-326-5184 | Engine Crankshaft |
NSN 6625-01-326-7998 | Voltmeter |
NSN 5970-01-326-7999 | Washer Insulator |
NSN 3130-01-326-8001 | Bearing Unit Housing |
NSN 2990-01-326-9918 | Exhaust Muffler |
NSN 3130-01-326-9924 | Bearing Unit Housing |
NSN 2910-01-326-9927 | Diesel Engine Governor |
מבודד שהוא למעשה דק ושטוח, עם חור אחד דרך במיקום מרכזי. הצורה הכללית עשויה להשתנות על-ידי הוספת תכונות כגון קצוות משופעים, משטחים מוסטים, מקשי חורים ו/או שטוחים היקפיים. העובי הנמדד בין שני משטחי המסב המקבילים לא יעלה על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או מהמרחק הקצר ביותר בין דירות היקפיות. העובי הנמדד בין שני משטחי המסב המקבילים לא יעלה על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או מהמרחק הקצר ביותר בין דירות היקפיות. לא כולל פריטים עם יותר מחור אחד. ראו גם מבודד, דיסק; מבודד, חרוז; מבודד, bushing; ומבודד, צלחת
Electrical Insulators, Nesoi
Electric Apparatus
Electrical Insulators Of Material Other Than Glass Or Ceramics
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1.20 and 1.68 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | Q2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12345120 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |