דגם או מק"ט: 13282561
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5915-00-169-7940 | Band Pass Filter |
NSN 5855-01-047-3231 | Basic Sight Assembly |
NSN 1430-01-049-5311 | Housing Assembly |
NSN 5855-01-067-7799 | Optical Element Cell |
NSN 5855-01-067-7806 | Optical Instru Eyepiece Assembly |
NSN 5855-01-069-4126 | Optical Element Cell |
NSN 5340-01-069-4133 | Clamping Catch |
NSN 1680-01-100-6553 | Tracker Ass Cushion |
NSN 8140-01-155-3325 | Back Cushion |
NSN 8140-01-156-9431 | Base Cushion |
NSN 5935-01-242-8486 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 1430-01-251-9707 | Mount Cover |
NSN 1680-01-281-4800 | Grip Assembly |
NSN 5855-01-287-6361 | Lens Housing Assemb |
Parts & Accessories For Direction Finding Compasses and Other Navigational Instruments and Appliances
Marine Engines, Parts
Parts and Accessories Of Navigational Instruments and Appliances
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי נפץ (כל פריט נפץ שאינו כלול בקוד '3' לעיל) כולל חלקי רכיבים אינרטיים. כאשר "4" נמצא במיקום הראשון אז קוד הטיפול המיוחד נקבע מטבלה 85, חלק 1.
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,642.00 and 4,552.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2042--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2042--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2042--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2042--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L21FGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L21FGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L21FGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B64 |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | L21FGX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
13282561 | 2 | BD | 1 | 18876 |
13282561 | 1 | BD | 6 | 8Z524 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |