דגם או מק"ט: 13218E4074
אודות מוצר זה
סגסוגת פלדה 4130 או 4140 או 8630 ASTM A322 QUINCH ומזג ל RC 25 עד 38, ציפוי פוספט; 7.742 אינץ' דקה 7.748 אינץ' קוטר מרבי 2.000 אינץ' THK,2 גרובים 7.140 אינץ' DIA 0.313 אינץ' W,1 GROOVE 7.274 אינץ' DIA 0.366 אינץ' W, חור מרכזי THD 2.625-12 UN-3B, מונה משועמם 2.875 אינץ '. DIA 0.188 אינץ' עמוק, שני חורים 0.375 אינץ '. DIA 0.500 אינץ' מרווח עמוק של 5.250 אינץ'. C עד C ממוקם 2.625 אינץ '. ממרכז הבוכנה למרכז החורים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5420-00-440-5610 | Ramp Lh Bow Ponton |
NSN 5420-00-440-5612 | Ramp Rh Bow Ponton |
NSN 5420-00-440-5616 | Lh Roadway Ramp Ponton |
NSN 5420-00-440-5628 | Roadway Approach Ramp |
NSN 5420-00-440-5645 | Ramp Tiedown Pin Assembly |
NSN 5420-00-440-5670 | Ramp Bow Hydraulic Cylinder |
NSN 5420-00-440-5690 | Ramp Ponton Lever |
NSN 5420-00-440-5760 | Male Ramp Bay Yoke |
NSN 5420-00-440-5782 | Piston Rod |
NSN 5420-00-440-5787 | Ramp Bay Yoke Assy |
NSN 5420-00-466-7392 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 5420-00-513-9904 | Rh Ponton Roadway Ramp |
NSN 3990-00-529-4427 | Load Binder |
NSN 5420-00-537-8831 | Hydraulic Cylinder Test Fixture |
NSN 5420-01-048-3389 | Latch Receptacle |
NSN 2530-01-257-5755 | 1 Inch Pump Assy |
NSN 9905-01-262-5087 | Instruction Plate |
פריט גלילי הנע או גומל בגליל מפעיל ליניארי כדי להמיר אנרגיית נוזל לכוח מכני. זה עשוי לכלול מוט אינטגרלי.
Bridges and Bridge Sections Of Iron Or Steel
Finished Metal Shapes
Metal Bridges and Bridge Sections Of Iron Or Steel
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
718.90 and 1,006.46 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 10C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 10C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 10C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 10C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
13218E4074 | 2 | CT | 1 | 97403 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |