דגם או מק"ט: 81612
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 8145-00-134-3691 | E Shipping And Storage Container |
NSN 9905-01-420-1451 | Designation Plate |
NSN 2540-01-435-4931 | Vehicular Cab Fitted Cover |
NSN 5340-01-546-1534 | Angle Bracket |
NSN 5365-01-568-6995 | Sleeve Spacer |
NSN 4820-01-581-3808 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3950-01-581-3811 | Winch Support |
NSN 5342-01-581-3812 | Control Rod |
NSN 5365-01-581-3814 | Sleeve Bushing |
NSN 3950-01-581-4633 | Winch Drum |
NSN 5315-01-581-4640 | Machine Key |
NSN 4720-01-581-4747 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5365-01-581-4751 | Plate Spacer |
NSN 4010-01-581-5346 | Wire Rope |
NSN 2590-01-581-5862 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5360-01-581-6093 | Compression Helical Spring |
NSN 4710-01-581-6680 | Metallic Bent Pipe |
NSN 3950-01-581-6687 | Winch Motor Support |
NSN 3110-01-581-6691 | Cylindrical Roller Bearing |
NSN 4320-01-581-6694 | Hydraulic Motor |
NSN 2590-01-581-9090 | Vehicular Components Bracket |
NSN 3040-01-582-3862 | Manual Control Lever |
NSN 3040-01-582-4152 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-582-4160 | Straight Shaft |
NSN 3040-01-582-4173 | Shouldered Shaft |
NSN 3010-01-582-4177 | Coupling Cover |
NSN 3020-01-582-4181 | Spur Gear |
NSN 3010-01-583-7090 | Gear Assembly Carrier |
פריט בצורת צינור ללא הברגה עם או בלי אוגן בקצה אחד המיועד להחדרה לתוך חור כדי להקטין את הקוטר הפנימי של החור ולהגן על מבנה הגוף שמסביב מפני נזק הנובע ממתח, מתח ו / או רטט. האורך הכולל חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או על המרחק הקצר ביותר בין דירות היקפיות של הגוף. כולל פריטים המחולקים לשני מקטעים או יותר הכוללים 180 מעלות (3.141 רדיאנים) או פחות מהפריפריה הנושאת. לפריטים העשויים מגומי, ראו שיחים, אל-מתכתיים. ראו גם מיסב, שרוול; שיחים, מחודדים; ספייסר, שרוול; מבודד, bushing; ו bushing, מוליך חשמל. לא כולל שיחים, מקדחות, ג'יג.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9.00 and 12.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
81612 | 2 | ZZ | 3 | 0EJ14 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |