דגם או מק"ט: 12470254
אודות מוצר זה
החומר הוא פלדת פחמן 0.813 O.D. X .125 קיר
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-00-019-5260 | Windshield Adjustable Latch |
NSN 5340-01-090-7631 | Mounting Bracket |
NSN 4320-01-098-5115 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 3120-01-120-8450 | Sleeve Bearing |
NSN 2590-01-121-7606 | Hyd Control Adapter |
NSN 5340-01-194-7036 | Double Angle Bracket |
NSN 5340-01-210-0202 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-210-4659 | Access Cover |
NSN 2910-01-230-1919 | Governor Plunger |
NSN 2590-01-237-8058 | Winch Parts Kit |
NSN 4820-01-277-1486 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2540-01-285-9854 | V Installation And Equipment Kit |
NSN 2910-01-290-0738 | Automatic Throttle |
NSN 2530-01-302-7607 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 4720-01-371-4395 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2540-01-373-0088 | Accessories Stowage Box |
NSN 2590-01-415-9496 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 4730-01-416-6783 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 2540-01-416-9644 | Accessories Stowage Box |
NSN 4730-01-416-9645 | Flange To Tube Elbow |
NSN 4730-01-417-2728 | Inflating Air Chuck |
NSN 4910-01-423-1788 | Pneumatic Tire Inflator-gage |
NSN 4010-01-544-0630 | Wire Rope |
NSN 5305-01-550-8824 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5325-01-556-0724 | Retaining Ring |
NSN 5365-01-556-1227 | Sleeve Spacer |
NSN 5340-01-556-1267 | Double Angle Bracket |
NSN 5340-01-556-2637 | Double Angle Bracket |
פריט בצורת צינור בעל צורה היקפית עגולה או משושה בעל שני משטחי מיסב שטוחים בניצב לציר החור הממוקם במרכז. הוא נועד לשמור על מרחק קבוע מראש בין חלקים מורכבים. הפריט יכול להיות עם או בלי אוגנים מכל צורה היקפית. האורך הכולל חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר או המרחק החיצוני על פני דירות היקפיות של הגוף. (כאשר האורך, הקוטר החיצוני ו/או המרחק על פני דירות היקפיות מתוכננים כסובלנות, הממד המרבי ישמש לקביעת תאימות). עבור פריטים בעלי צורה היקפית שאינה עגולה או משושה, ראה spacer, לוחית. לא כולל פריטים עם תכונות סיכה, ראה מיסב, שרוול ושיבוש, שרוול. ראו גם שיחים, מחודדים; ספייסר, טבעת; מכונת כביסה, שטוחה; ומכונת כביסה, (כפי ששונה).
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3.25 and 4.55 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | E2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | E2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | E2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | E2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12470254 | 2 | ZZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |