דגם או מק"ט: 194-4902
אודות מוצר זה
לשימוש הכוחות המזוינים הדנים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-587-2009 | Engine Poppet Valve |
NSN 5340-01-587-2012 | Retaining Bail |
NSN 2815-01-602-9342 | Diesel Engine Speed Sensor |
NSN 2815-01-602-9344 | Diesel Engine Speed Sensor |
NSN 2920-01-603-0117 | Motor Air Starter |
NSN 2910-01-603-0158 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 2815-01-605-5116 | Diesel Engine Speed Sensor |
NSN 4810-01-623-9189 | Solenoid Valve |
NSN 2910-01-633-4059 | Overhaul Kit |
NSN 4720-01-644-4315 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-4316 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-6163 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-6967 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-6970 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-9392 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-644-9407 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-644-9668 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2815-01-646-0352 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 2990-01-647-1627 | Spark Arrestor |
פריט מתכתי של תצורות שונות, שנוצר למשל כמו u או חצי עיגול, זה חייב להיות סיים קצוות כדי לספק שיטה לחיבור פריטים אחרים. הוא נועד לאבטח ולאטום על ידי הפעלת לחץ על פריטים כגון, קערות, כובעים, כיסויים וכדומה, באמצעות מתח קפיץ מובנה או מנגנון כוונון ידני.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
33.30 and 46.62 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
194-4902 | 2 | 9Z | 4 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |