דגם או מק"ט: RD-3-6055-0
אודות מוצר זה
גישה לכיסוי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5330-01-549-3736 | Plain Seal |
NSN 2540-01-549-6016 | Vehicular Insulation |
NSN 5310-01-549-6127 | Flat Washer |
NSN 2540-01-549-6156 | Vehicular Insulation |
NSN 5310-01-549-6918 | Flat Washer |
NSN 5330-01-549-6969 | Gasket |
NSN 5330-01-549-7200 | Gasket |
NSN 2540-01-549-8668 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8685 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8693 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8698 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8702 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8712 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8720 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8723 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8727 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8730 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-8732 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-9899 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-9902 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-9907 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-9910 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-549-9913 | Vehicular Insulation |
NSN 5305-01-561-5808 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-561-5814 | Machine Screw |
NSN 5330-01-561-5817 | Gasket |
NSN 4730-01-561-5823 | Pipe Tee |
NSN 3040-01-561-5938 | Ball Joint |
NSN 2590-01-561-6202 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5305-01-561-6212 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-561-6222 | Access Cover |
NSN 2590-01-561-6242 | Vehicular Components Bracket |
NSN 6105-01-561-6257 | Alternating Current Motor |
NSN 6110-01-561-6263 | Power Distribution Panel |
NSN 5925-01-561-6293 | Circuit Breaker |
פריט קשיח או גמיש בצורות שונות המוצמד למבנה לצורך מתן גישה לבדיקה, שירות, החלפת רכיבים ו/או התאמות או פעולות הרכבה. הוא נועד להיות מחובר באמצעות חורי ברגים, חריצים, אוזניים הרכבה, כרטיסיות, וכדומה. כדי לאפשר גישה, הכיסוי המותקן דורש הסרה חלקית או מלאה. זה עשוי לכלול חלון תצפית. עבור פריטים המחוברים באופן קבוע על ידי צירים וכדומה, ראה דלת, גישה (כפי ששונה). לא כולל את כל הכיסויים שלא תוכננו במיוחד כדי לספק גישה למטרות המפורטות לעיל.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
147.65 and 206.71 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
RD-3-6055-0 | 2 | ZZ | 3 | 62534 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |