דגם או מק"ט: 18006073
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-147-2269 | Spare Tire Retainer |
NSN 2530-01-147-4213 | Proportioning And Wa Brake Valve |
NSN 2530-01-147-4214 | Parking Brake Cable Equalizer |
NSN 2520-01-147-4215 | Control Rod Swivel |
NSN 5342-01-147-4217 | Engine Mounting Lh Bracket |
NSN 2815-01-147-4275 | Oil Pan |
NSN 6680-01-147-5497 | Liqui Transmitter Probe Assembly |
NSN 2540-01-147-5537 | Hydraulic Shift Indicator |
NSN 2510-01-147-5576 | Vehicular Fender |
NSN 2530-01-148-1482 | Steering Gear |
NSN 5340-01-148-2729 | Access Cover |
NSN 2540-01-148-2940 | Vehicular Bumper |
NSN 2540-01-148-2941 | Vehicular Bumper |
NSN 5340-01-149-3376 | Brake Shoe Bracket |
NSN 2530-01-149-3827 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 6680-01-149-4232 | Flexible Shaft Assembly |
NSN 2530-01-151-3839 | Master Cylinder Diaphragm |
NSN 2530-01-151-7995 | Steering Axle Parts Kit |
NSN 2530-01-151-7996 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-152-0180 | Brake Shoe Parts Kit |
NSN 2530-01-152-5517 | Power Steering Flange |
NSN 3040-01-152-7786 | Manual Control Lever |
NSN 3040-01-152-7787 | Manual Control Lever |
NSN 2990-01-152-7788 | Muffler And Inlet Pipe Assembly |
NSN 2990-01-152-7828 | Exhaust Pipe |
NSN 2510-01-152-7832 | Leaf Spring Wear Plate |
NSN 2510-01-152-7833 | Leaf Spring Wear Plate |
NSN 2530-01-152-9258 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 2510-01-152-9259 | Left Hand Front Spring Hanger |
NSN 2510-01-152-9260 | Right Hand Front Spring Hanger |
NSN 2530-01-153-1492 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 2530-01-153-9449 | Adjuster Brake Nut |
NSN 2530-01-153-9450 | Adjuster Brake Nut |
NSN 2990-01-154-1323 | Exhaust Pipe |
NSN 2530-01-154-1355 | Steering Gear Arm |
פריט קשיח או גמיש בצורות שונות המוצמד למבנה לצורך מתן גישה לבדיקה, שירות, החלפת רכיבים ו/או התאמות או פעולות הרכבה. הוא נועד להיות מחובר באמצעות חורי ברגים, חריצים, אוזניים הרכבה, כרטיסיות, וכדומה. כדי לאפשר גישה, הכיסוי המותקן דורש הסרה חלקית או מלאה. זה עשוי לכלול חלון תצפית. עבור פריטים המחוברים באופן קבוע על ידי צירים וכדומה, ראה דלת, גישה (כפי ששונה). לא כולל את כל הכיסויים שלא תוכננו במיוחד כדי לספק גישה למטרות המפורטות לעיל.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מיכל, שקית חסינת אדים, אטומה, מיכל.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
68.20 and 95.48 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
18006073 | 2 | AX | A | 76462 |
18006073 | 9 | AX | 6 | 11862 |
18006073 | 9 | AX | 6 | 7X677 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |