דגם או מק"ט: 7992789
אודות מוצר זה
2 drilled holes,1 oval hole 0.531 in. Lf;0.406 in. W,1 hole 0.250/0.252 in dia,csk 0.312 in. Lg and 90 deg;2.000 in. C to c between hole distance along lgth;0.250 in. Thk
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-00-039-8989 | Lock-release Lever |
NSN 5340-00-088-2708 | Retaining Strap |
NSN 5930-00-168-2749 | Electrical Switch Retainer |
NSN 5340-00-399-6797 | Retaining Strap |
NSN 5340-00-798-5127 | Mounting Plate |
NSN 2510-00-832-9478 | Vehicular Operation Panel |
NSN 5340-00-998-8218 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-010-1644 | Manual Control Handle |
NSN 2510-01-021-2078 | Vehicular Fender Liner Section |
NSN 5340-01-023-7846 | Mounting Bracket |
NSN 2990-01-023-7858 | Exhaust Pipe |
NSN 2590-01-026-4527 | Lead Assembly And Bus Bar |
NSN 2590-01-026-4624 | Branched Wiring Harness |
NSN 2590-01-026-4625 | Branched Wiring Harness |
NSN 2590-01-026-4626 | Branched Wiring Harness |
NSN 5930-01-027-0980 | Switch Assembly |
NSN 1015-01-031-0560 | Cannon Traveling Lock |
NSN 7690-01-032-5113 | Identification Marker |
NSN 2590-01-035-4849 | Ammunition Stowage Rack |
NSN 2590-01-035-4850 | Ammunition Stowage Rack |
NSN 2541-01-037-0994 | Ammunition Stowage Box |
NSN 5315-01-037-6880 | Headless Straight Pin |
NSN 6150-01-038-3011 | Branched Wiring Harness |
NSN 5365-01-044-8400 | Plate Spacer |
NSN 2590-01-046-4762 | Branched Wiring Harness |
NSN 5340-01-046-7107 | Mounting Bracket |
NSN 2590-01-047-0599 | Branched Wiring Harness |
NSN 2520-01-050-3064 | Torque Convertor Stator |
NSN 3110-01-053-1728 | Inner Bearing Ring |
NSN 3020-01-062-8263 | Mechanical Drive Guard |
NSN 3020-01-073-7269 | Mechanical Drive Guard |
NSN 5340-01-073-7271 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-092-9234 | Angle Bracket |
NSN 3120-01-102-6989 | Sleeve Bushing |
NSN 4730-01-110-4056 | Adapter And Flange Assembly |
מנוף קשיח המופעל ידנית, המיועד לאבטח פריט או מכשיר אחר במקומו, וכאשר הוא מופעל, משחרר את הפריט כדי לאפשר התאמה, הסרה או הפעלה. יש לו חור יחיד, והוא רכיב של מנגנון טעון קפיץ, מנגנון לחץ פקה, או פין המופעל על ידי ידית פקה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts Of Locks, Base Metal
Finished Metal Shapes
Padlocks and Locks (key, Combination Etc.), Clasps and Frames With Clasps and Locks, Of Base Metal; Keys For The Foregoing Articles, Of Base Metal
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
שירותי כוח אדם. רשומות שירות צבאי, קבצים או מידע אחר הכפוף לחוק הפרטיות משנת 1974..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
321.95 and 450.73 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 11B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 11B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 11B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 11B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7992789 | 2 | XX | X | 19207 |
1005000398989 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |