דגם או מק"ט: 11.625X2.5-SK
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5330-01-483-8533 | Plain Seal |
NSN 5325-01-483-8536 | Retaining Ring |
NSN 2541-01-561-0929 | Ballistic Protection Upgrade Kit |
NSN 2541-01-561-0937 | Ballistic Protection Upgrade Kit |
NSN 5895-01-568-0105 | Electronic Equi Installation Kit |
NSN 1015-01-583-1222 | 81 Millimeter Mortar Cannon |
NSN 5310-01-583-1409 | Lock Washer |
NSN 4710-01-583-1542 | Metal Tube Assembly |
NSN 2540-01-583-1551 | Shaft And Cover Assembly |
NSN 5330-01-583-1572 | Mecha Seal Replacement Parts Kit |
NSN 2590-01-583-1574 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2530-01-583-1577 | Steering Tie Rod End |
NSN 2540-01-583-1582 | Vehicular Seat Frame |
NSN 5330-01-583-1595 | Plain Seal |
NSN 3040-01-583-2971 | Nonrotating Shaft Eye Bracket |
NSN 4710-01-583-3281 | Insep Assembly Tube |
NSN 2540-01-583-4246 | Vehicular Rub Stake |
NSN 5340-01-583-4247 | Mounting Bracket |
NSN 2540-01-583-5281 | Rac Worm Kit |
NSN 2540-01-583-5334 | Dr Sub Assy |
NSN 5340-01-583-7425 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-583-7430 | Resilient Mount Plate |
NSN 5340-01-583-7488 | General Purpose Resilient Mount |
NSN 5340-01-583-7492 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-583-7505 | Access Cover |
NSN 5340-01-583-7527 | Webbing Strap |
NSN 5340-01-583-7534 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-583-7549 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-583-7554 | Webbing Strap |
NSN 5340-01-583-7573 | Mounting Bracket |
NSN 2590-01-583-8011 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5340-01-583-8017 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-583-8027 | Multiple Angle Bracket |
NSN 2590-01-583-8119 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-583-8126 | Vehicular Components Bracket |
ערכת חלקים המורכבת מפריטים רבים. הערכה עשויה להכיל אטמים, אטמים, אריזה ו/או קיבועים לתיקון ציוד מכני. לא כולל ערכות הכוללות כלים, צווארונים, סיכות, שרוולים וחומרה נלווית. לא כולל ערכת חלקים (1), החלפת אטם, ארטילריה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Mechanical Seals
Industrial Machines, Other
Gaskets and Similar Joints Of Metal Sheeting Combined With Other Materials Or Layers Of Metal; Sets Or Assortments Of Gaskets and Similar Joints Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
144.35 and 202.09 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
11.625X2.5-SK | 2 | ZZ | 5 | 84561 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |