דגם או מק"ט: 12274426
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5330-01-063-5677 | Nonmetallic Round Section Seal |
NSN 2530-01-063-5678 | Steering Column Housing |
NSN 3010-01-067-2320 | Shaft Coupling Half |
NSN 3020-01-067-2336 | Matched Bevel Gear Set |
NSN 3130-01-067-2347 | Bearing Unit Housing |
NSN 2930-01-067-3839 | Engine Lubricating Oil Cooler |
NSN 2510-01-071-9043 | Vehicular Fender |
NSN 2510-01-071-9049 | Fender Brace |
NSN 2540-01-071-9056 | Vehicular Splash Guard |
NSN 4710-01-074-3741 | Metal Tube Assembly |
NSN 2590-01-080-5657 | Push-pull Control Assembly |
NSN 3040-01-083-5342 | Mounting Kit Rod Assembly |
NSN 2815-01-083-5390 | Diesel Engine Guard |
NSN 5340-01-083-5688 | Manual Control Handle |
NSN 5120-01-086-1601 | Spanner Wrench |
NSN 5120-01-086-1603 | Spanner Wrench |
NSN 5365-01-086-1643 | Plate Spacer |
NSN 4910-01-086-1680 | Mo Engine And Transmission Sling |
NSN 2540-01-093-5856 | Control Pedal |
NSN 3040-01-099-6459 | Rigid Connecting Link |
NSN 3040-01-099-6469 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 4710-01-298-3303 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-298-3304 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-298-3305 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-298-3306 | Metal Tube Assembly |
NSN 6150-01-315-1837 | Branched Wiring Harness |
NSN 3040-01-456-6935 | Shouldered Shaft |
NSN 5365-01-480-4501 | Sleeve Spacer |
NSN 5365-01-480-4680 | Sleeve Spacer |
NSN 5340-01-480-9595 | Turnbuckle |
NSN 5342-01-481-3377 | Threaded End Tensioning Tie Rod |
פריט המיוצר מחומר אל-מתכתי המיועד לשימוש כאשר אין תנועה יחסית בין חלקים מחוברים. פריטים עם חתך מוצק חייבים להיות חתיכה אחת שקצותיה עשויים להיות מאובטחים יחד כדי ליצור צורה מסוימת. זה יכול להיווצר לצורה ספציפית עם או בלי מפרקים. זה יכול להיות פריט ישר באורך מסוים עם חתכים או מפרקים בקצה. ייתכן שיש לו חתך מוצק או צינורי. למעט פינות יצוקות, חתכי קצה ומתקני הרכבה כגון חורי הרכבה, חריצים, כפתורי התאמה ללחיצה וכדומה, הפריט חייב להיות בחתך עגול רציף אחד. זה עשוי להיות חיזוק בד, חוט או מתכת. לפריטים ישרים עם חתכים מרובעים וללא חורי הרכבה, חריצים או כפתורי התאמה בלחיצה, ראו חתך גומי עגול וצינורות, לא מתכתי. לא כולל אטם ואריזה, מוכן.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
אין דרישה.
Gaskets, Washers & Other Seals
Other Industrial Supplies
Articles Of Plastics, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
815.15 and 1,141.21 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12274426 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
XM5414 | 9 | AZ | 5 | 01417 |
12274426 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
XM5414 | 9 | AZ | 5 | 01417 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |