דגם או מק"ט: 49130
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5305-01-592-1984 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-592-1991 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5315-01-592-1994 | Headed Straight Pin |
NSN 5306-01-592-1998 | Square Neck Bolt |
NSN 5355-01-592-9432 | Knob |
NSN 5940-01-592-9812 | Lug Terminal |
NSN 5940-01-593-2000 | Lug Terminal |
NSN 6685-01-593-3825 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 6220-01-593-8610 | Backup Light |
NSN 6220-01-593-8622 | Vehicular Directional Light |
NSN 2520-01-593-8650 | Transmission Control Assembly |
NSN 2530-01-593-8655 | Disc Brake Caliper |
NSN 2520-01-593-8709 | Clutch Slave Cylinder |
NSN 5306-01-595-5330 | Machine Bolt |
NSN 5340-01-595-5675 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 4320-01-596-0032 | Rotary Pump |
NSN 5331-01-596-0046 | O-ring |
NSN 5330-01-596-0171 | Gasket |
NSN 2940-01-596-0201 | Intake Air Cleane Filter Element |
NSN 2935-01-596-1322 | Engine Lubricating Oil Cooler |
NSN 2920-01-596-4736 | Electrical Engine Starter |
NSN 5331-01-596-5083 | O-ring |
NSN 5306-01-596-6968 | Continuous Thread Rod |
NSN 3040-01-596-7136 | Nonaircraft Mechanical Actuator |
NSN 2940-01-597-1284 | Fluid Filter Element |
NSN 6220-01-597-6236 | Light Emitting Diode Lamp |
NSN 4730-01-597-6681 | Suction Strainer |
NSN 6150-01-598-4116 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 4720-01-598-4117 | Nonmetallic Hose |
NSN 4710-01-598-4118 | Metal Tube Assembly |
NSN 5365-01-598-4119 | Plate Spacer |
NSN 4730-01-598-4121 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 4720-01-598-4122 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2990-01-598-4125 | Engine Exhaust System Hanger |
NSN 5935-01-598-4141 | Electrical Connect End Seal Plug |
מכונת כביסה בעלת חור במיקום מרכזי עם חתך מוצק או למינציה ושני משטחי מיסב מקבילים שטוחים. החור חייב להיות 75 אחוז או פחות מהממד הגדול ביותר וגימור משטח המסב גדול מ- 32 מיקרואינץ '(0.8 מיקרומטר). העובי אינו יכול לעלות על 25 אחוזים מהממד החיצוני הגדול ביותר. כאשר הממד החיצוני הגדול ביותר קטן מ- 1/4 אינץ' או 6 מ"מ, העובי חייב להיות 0.006 אינץ' (0.15 מ"מ) ומעלה ועבור פריטים בגודל 1/4 אינץ' (6 מ"מ) ומעלה, העובי חייב להיות 0.016 אינץ' (0.4 מ"מ) ומעלה. הסובלנות המרבית מוחלת על ממדים ומשמשת כגורם קובע. פריטים עם למינציה ניתנת להפרדה משתמשים ב- shim. עבור פריטים המיוצרים מחומרים קרמיים או חשמליים לפי מפרט או תקני תעשייה השתמש במבודד (1), מכונת כביסה. לא כולל דיסק, שסתום, גרפיט ספוג פריטים משומנים.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
50.95 and 71.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
49130 | 2 | ZZ | 5 | 44185 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |