דגם או מק"ט: 90009-PP4-E01
אודות מוצר זה
6 mm
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6150-01-633-3368 | Engine Wire Harness |
NSN 2910-01-640-7849 | Primer Bulb |
NSN 4820-01-645-8727 | Flow Control Valve |
NSN 2990-01-649-6456 | Trim Angle Sensor |
NSN 2010-01-657-1777 | Dual Grip Cover |
NSN 5340-01-657-1783 | Handle Grip |
NSN 5340-01-657-1802 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-657-2141 | Mounting Bracket |
NSN 2990-01-657-2150 | Remote Control Cable Plate |
NSN 5306-01-657-2157 | Machine Bolt |
NSN 5365-01-657-5362 | Plate Spacer |
מהדק בעל הברגה חיצונית המיועד להחדרה דרך חורים בחלקים מורכבים ובדרך כלל מיועד להידוק או שחרור על ידי פיתול אגוז. החלקים המושחלים והלא מושחלים הם שניהם בקוטר נומינלי אחד של 0.190 אינץ' (5 מ"מ) או יותר. הראש אינו מיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות דרייבר מוכנס או באמצעות האגודל והאצבעות. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. מידות הראש והגדלים של חלקים מושחלים ולא מושחלים יתאימו לתקני מהדקים בינלאומיים מוכרים. עבור פריטים בעלי חלק באורך אחיזה המיוצר במכונה לסובלנות של 0.0015 אינץ' (0.038 מ"מ) או פחות, בורג, גזירה. ראו גם בורג, מכסה, ראש משושה ובורג, מכונה.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26.90 and 37.66 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
90009-PP4-E01 | 2 | ZZ | 3 | 3GLS3 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |