דגם או מק"ט: BACB30LE4K11
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1680-01-552-9729 | Electrical-electro Control Panel |
NSN 4730-01-555-6895 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6900 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6902 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6943 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 4730-01-555-6977 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6979 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7497 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7517 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7521 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7579 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7584 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 6610-01-555-8596 | Fuel Management Panel |
NSN 4730-01-555-9741 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-0524 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-0529 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-1745 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 5935-01-558-3926 | Electrical Connector Backshell |
NSN 5935-01-558-3927 | Electrical Connector Backshell |
NSN 5910-01-558-8388 | Capacitor Assembly |
NSN 1680-01-558-8450 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8463 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8474 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8476 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8493 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8504 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8516 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8528 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8538 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8547 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8553 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8561 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8568 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8578 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-9340 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
מהדק בעל הברגה חיצונית המיועד להחדרה דרך חורים בחלקים מורכבים ובדרך כלל מיועד להידוק או שחרור על ידי פיתול אגוז. החלקים המושחלים והלא מושחלים הם שניהם בקוטר נומינלי אחד של 0.190 אינץ' (5 מ"מ) או יותר. הראש אינו מיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות דרייבר מוכנס או באמצעות האגודל והאצבעות. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. מידות הראש והגדלים של חלקים מושחלים ולא מושחלים יתאימו לתקני מהדקים בינלאומיים מוכרים. עבור פריטים בעלי חלק באורך אחיזה המיוצר במכונה לסובלנות של 0.0015 אינץ' (0.038 מ"מ) או פחות, בורג, גזירה. ראו גם בורג, מכסה, ראש משושה ובורג, מכונה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
43.30 and 60.62 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
BACB30LE4K11 | 2 | ZZ | 1 | 81205 |
BACB30LE4K11 | 2 | ZZ | 1 | 06950 |
BACB30LE4K11 | 2 | ZZ | 1 | 17446 |
BACB30LE4K11 | 2 | ZZ | 1 | 17943 |
BACB30LE4K11 | 2 | ZZ | 1 | 1RC86 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |