דגם או מק"ט: 145HS701-13
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1680-01-552-9729 | Electrical-electro Control Panel |
NSN 4730-01-555-6895 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6900 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6902 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6943 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 4730-01-555-6977 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-6979 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7497 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7517 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7521 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7579 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-555-7584 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 6610-01-555-8596 | Fuel Management Panel |
NSN 4730-01-555-9741 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-0524 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-0529 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-01-556-1745 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 5935-01-558-3926 | Electrical Connector Backshell |
NSN 5935-01-558-3927 | Electrical Connector Backshell |
NSN 5910-01-558-8388 | Capacitor Assembly |
NSN 1680-01-558-8450 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8463 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8474 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8476 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8493 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8504 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8516 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8528 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8538 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8547 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8553 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8561 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8568 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-8578 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
NSN 1680-01-558-9340 | Aircraf Cabin Insulation Blanket |
התאמת קו נוזל בעל חיבור צינור, צינור או צינור או חור מעבר כדי להתאים למעבר בורג ונוזל בקצה אחד. הקצה השני חייב להיות בעל תכונת ניתוק מהיר פנימית או חיצונית לחיבור חלק הזדווגות ליצירת מכלול צימוד ניתוק מהיר. ההתאמה עשויה לכלול תכונת איטום עצמי לצורך כיבוי אוטומטי של זרימת הנוזל כאשר הוא מנותק מחצי ההזדווגות שלו. עבור אביזרי איטום עצמי עם קצה ניתוק מושחל חיצוני או פנימי, ראה צימוד חצי, איטום עצמי. ראה גם, מחבר, מרובה, קו לחץ זורם.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
12/18 |
---|
16.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,213.85 and 3,099.39 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
145HS701-13 | 2 | ZZ | 1 | 77272 |
5112-701-13 | 2 | ZZ | 5 | 11362 |
15912-701-13 | 9 | ZZ | 5 | 11362 |
145HS701-13 | 2 | ZZ | 1 | 77272 |
5112-701-13 | 2 | ZZ | 5 | 11362 |
15912-701-13 | 9 | ZZ | 5 | 11362 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |