דגם או מק"ט: 0N313659-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5305-01-216-6386 | Externally Relieved Body Screw |
NSN 5935-01-217-2847 | Tip Jack |
NSN 5935-01-267-5172 | Electrical Plug Connector |
NSN 5305-01-267-5173 | Externally Relieved Body Screw |
NSN 5998-01-267-5177 | Printed Circuit Board Holder |
מהדק בעל הברגה חיצונית שחלקו המושחל הוא בקוטר נומינלי אחד, ושחלקו הלא מושחל עבר מכונה או טחינה במקום אחד או יותר או לכל אורכו לקוטר מרבי הקטן מקוטר הגובה המינימלי של החוט (לא כולל חתך תחתון לצורך הקלה בחוט). הוא מס' 0 (0.060 אינץ') (1.5 מ"מ) או גדול יותר, ומיועד לאחיזה או לנהיגה באמצעות מפתח ברגים או מנהל התקן מוכנס (למעט שקע פנימי וסוגי ספליין מרובים) או שניהם בגדלים מתחת למס' 10 (0.190 אינץ'). (5 מ"מ) וגדלים גדולים יותר חייבים להיות בעלי ראש המיועד לכל סוג שהוכנס למנהל ההתקן (למעט שקע פנימי וסוגים מרובים של spline), אך יכול להיות מתוכנן גם עבור מפתח ברגים חיצוני. ניתן לשלב תכונת נעילה בעיצוב הראש או החוטים. ראו גם בורג, גוף ובורג משוחררים חיצונית, ברגים פנימיים.
Bolts and Bolts and Their Nuts Or Washers Exported In The Same Shipment
Iron and Steel Products, Other
Screws, Bolts, Nuts, Screw Hooks, Rivets, Washers and Similar Articles, Threaded, Of Iron Or Steel
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
361.80 and 506.52 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9Y----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9Y----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22TSX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22TSX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22TSX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | G22TSX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
0N313659-1 | 2 | CM | 1 | 98230 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |