דגם או מק"ט: 7319944
אודות מוצר זה
פלדת כלים קשה לרוקוול C63-65; 2.186 אינץ' ל.ג. הקוטר הכללי הוא 0.4725 אינץ'.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-00-082-0134 | Mounting Plate |
NSN 1015-00-219-8157 | Cover Elevating |
NSN 5340-00-219-8165 | Handwheel |
NSN 1015-00-300-5391 | Breechblock Hinge Block |
NSN 5340-00-300-5392 | Manual Control Lever |
NSN 5340-00-300-8035 | Recoilless Ri Latch |
NSN 3040-00-351-2925 | Straight Shaft |
NSN 5220-00-398-4106 | Profile Gage |
NSN 1005-00-511-9043 | Housing And Catch Assembly |
NSN 5340-00-723-0796 | Dust And Moi Protective Cap-plug |
NSN 1005-00-726-6342 | Recoil Mechanism Buffer |
NSN 3040-00-726-6399 | Rigid Connecting Link |
NSN 1005-00-726-6400 | Firing Pin Retractor |
NSN 5360-00-730-7496 | Flat Spring |
NSN 1015-00-730-7502 | Breechblock Trigger Housing |
NSN 3040-00-759-7275 | Shouldered Shaft |
NSN 1240-00-759-7277 | Optical Element Retainer |
NSN 5220-00-822-1718 | Profile Gage |
NSN 1240-00-823-5612 | Elbow Telescope |
NSN 1015-00-840-3045 | Left Hand Base Jeep Lockin Clamp |
NSN 1015-00-840-3056 | Base Arm Locking Lever Cap |
NSN 5340-00-840-3060 | Manual Control Lever |
NSN 5315-00-840-3061 | Base Arm Locking Key |
NSN 3040-00-878-0032 | Control Cable Assembly |
NSN 5342-00-923-4255 | Weapon System Access Door |
NSN 1015-00-945-9769 | Dog Assembly Roller |
NSN 5365-01-229-5460 | Externally Threaded Ring |
גייג' המשמש לבדיקה או בדיקה של קווי מתאר, רדיוס, שיפוע, עומק, עובי ו/או גובה על ידי התאמה כוללת של פריט עבודה.
Railway Track Fixtures; Mechanical Signaling, Safety Or Traffic Control Equip For Railways, Roads, Inland Waterways, Airfield, Ports; and Parts
Railway Transportation Equipment
Railway Or Tramway Track Fixtures and Fittings; Mechanical Signaling, Safety and Traffic Control Equipment For Railways, Tramways, Etc.; Parts Thereof
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
645.00 and 903.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B14 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9H----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-56--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B14 |
AAC: | P |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | M22HYD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7319944 | 2 | XX | 5 | 99994 |
7319944 | 2 | ZZ | 5 | 19200 |
1-62029 | 9 | XX | X | 72210 |
7319944 | 9 | XX | 2 | 19205 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |