דגם או מק"ט: 7083352
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5930-00-049-4199 | Sensitive Switch |
NSN 5120-00-070-7809 | Spanner Wrench |
NSN 2815-00-228-8023 | Turbocharg Exhaust Elbow Support |
NSN 2530-00-454-5088 | Power Steering Parts Kit |
NSN 2540-00-570-1443 | Detachab Truck Body Top Assembly |
NSN 5210-00-708-3352 | Rule Depth Gage |
NSN 2510-00-737-3331 | Vehicular Window Frame |
NSN 2590-01-010-5049 | Front Crossmember Parts Kit |
NSN 2540-01-076-9286 | Water Jacket Assembly |
NSN 2540-01-087-8643 | Thermal Insulation Kit |
NSN 2540-01-132-9090 | Vehicular Curtain |
NSN 5340-01-153-8209 | Non-metallic Plug |
NSN 5340-01-158-7094 | Mounting Bracket |
NSN 5365-01-227-1129 | Wood Spacer |
NSN 2990-01-251-4460 | Engine Exhaust System Hanger |
NSN 2540-01-434-0944 | Vehicular Body Fitted Cover |
NSN 2540-01-434-0954 | Vehicular Body Fitted Cover |
NSN 2540-01-434-6839 | Cargo Body Parts Kit |
NSN 2540-01-438-4922 | Vehicular Body Fitted Cover |
NSN 2540-01-438-8791 | Vehicular Bow And Cover Kit |
NSN 5970-01-474-1757 | Bushing Insulator |
NSN 5306-01-474-6332 | U Bolt |
מכשיר המורכב מבסיס פלדה קשוח (ראש) וכלל (או מוט) המחליק דרך הבסיס. הוא משמש למדידה או לקביעת עומק החורים, החריצים והחריצים, ואם הבסיס מדורג במעלות והכלל מתכוונן, לשכפל זוויות וחריצים.
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות דיקט מחודדות, מסוג חו"ל, התואמות ל-astm-d6251, סוג iii, class 2, או קופסאות עץ ממוסמרות התואמות ל-astm-d6880, class 2, heavy duty .
האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.
פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
שקית חסינת אדים, אטומה.
אין דרישה.
Gauges For Measuring Length
Measuring, Testing, Control Instruments
Instruments For Measuring Length, For Use In The Hand (including Measuring Rods and Tapes, Micrometers, Calipers), N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
רגישות נמוכה, קטגוריה IV, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
73.10 and 102.34 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22PQD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22PQD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22PQD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | K22PQD- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7083352 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |