דגם או מק"ט: 93009-991
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5935-01-310-4619 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 5120-01-316-0354 | Driftpin |
NSN 5120-01-316-0355 | Driftpin |
NSN 2815-01-497-2258 | Piston Internal Co |
NSN 4710-01-497-2434 | Metallic Tube Assembly Set |
NSN 4710-01-497-2435 | Metallic Tube Assembly Set |
NSN 5365-01-497-2439 | Ring Spacer |
NSN 5365-01-497-2440 | Ring Spacer |
NSN 2520-01-497-2620 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 4310-01-497-3060 | Pressure Regulatin Pump Governor |
NSN 2815-01-497-3147 | Engine Poppet Valve |
NSN 2530-01-497-3183 | Guide Sleeve |
NSN 4730-01-497-3430 | Pipe Plug |
NSN 2540-01-497-4494 | Vehicular Seat Cushion |
NSN 4710-01-499-0024 | Metallic Bent Pipe |
NSN 5920-01-499-0026 | Extractor Post Fuseholder |
NSN 2815-01-499-0028 | Oil Pan |
NSN 3120-01-499-0494 | Seat Bearing |
NSN 3120-01-509-3468 | Sleeve Bushing |
כלי יד עגול, חלק ומתכתי מחודד באחד הקצוות או בשני קצותיו ומשמש בעבודות הרכבה ובנייה ליישור חורים לקראת חלקי הידוק (tighting parts). סגנון החד-פעמיות עשוי להיות מחודד לכל אורכו. ראו גם סיכה, מחודדת, רגילה ואגרוף, יישור.
Handtools (including Glass Cutters) and Parts Thereof, Nesoi, Of Basemetal
Photo, Service Industry Machinery
Hand Tools, N.e.s. (including Glaziers Diamonds); Blow Lamps
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
287.50 and 402.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | GSA |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1202--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | GSA |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1202--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | GSA |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1202--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | GSA |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1202--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
93009-991 | 1 | ZZ | 5 | 076M6 |
4537409-028 | 2 | 75 | 4 | S3465 |
4537409-028 | 9 | ZZ | 4 | 0BAT5 |
93009-991 | 9 | ZZ | 5 | 0BAT5 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |