דגם או מק"ט: 55673
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2090-00-190-8473 | Operating Equipment Set |
NSN 2090-00-190-8553 | Operating Equipment Set |
NSN 4420-00-413-2845 | Fluid Cooler Rod |
NSN 2815-00-651-4254 | Engine Controller Assembly |
NSN 2930-00-652-1501 | Engine Cooling System Pump |
NSN 2910-00-673-0321 | Diesel Engine Governor |
NSN 2815-00-710-7717 | Engine Crankshaft |
NSN 5315-00-713-1923 | Pin |
NSN 4320-00-766-7901 | Hydraulic Pump |
NSN 2030-00-767-5506 | Differential Assembly |
NSN 2030-00-767-6422 | Transmotor Assembly |
NSN 2090-01-078-6053 | Waste Water Kit |
NSN 2090-01-102-6224 | Kit Waste Water |
NSN 2090-01-116-0502 | Waste Water Repair Parts Kit |
NSN 2010-01-143-4212 | Differential |
NSN 2010-01-143-4213 | Differential Drum |
NSN 5330-01-157-5400 | Seat Seal |
NSN 4820-01-162-5162 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 4910-01-162-6415 | Bushing Reamer Set Guide |
NSN 3040-01-162-7356 | Shouldered Shaft |
NSN 4820-01-163-7220 | Directional Control Linear Valve |
NSN 2910-01-202-6628 | Fue Tappet Assembly |
NSN 2815-01-202-6632 | Pump Oil Engine Lub |
NSN 2815-01-202-6633 | Connecting Rod Asse |
NSN 2815-01-202-6637 | Cooler Element |
NSN 2815-01-227-9639 | Engine Starter |
NSN 3120-01-228-0215 | Half Bearing |
NSN 3040-01-228-0242 | Control Cam |
NSN 2815-01-228-0243 | Engine Poppet Valve Push Rod |
NSN 4730-01-228-5793 | Roller Bearing Cup |
NSN 4730-01-228-5796 | Adapter |
NSN 4730-01-228-5826 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-228-5827 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-228-5828 | Hose Clamp |
NSN 4010-01-229-6011 | Chain Oil Pump Driv |
שסתום המתוכנן לשמור באופן אוטומטי במגבלות קרובות לחץ יציאה קבוע מראש אשר עשוי להיות מתכוונן בטווח מוגדר ללא קשר ללחץ הכניסה הגבוה יותר או קבוע. הוא מיועד לשימוש עם גזים דחוסים ונוזלים שונים ועשוי לכלול מדדים. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת). לא כולל רגולטור, לחץ, מנגנון ניהול גז רפואי; רגולטור, חמצן, זרימה רציפה ברומטרית; רגולטור, ביקוש חמצן; הרגולטור, ביקוש לדילול חמצן; ושסתום(1), ויסות לחץ נוזלים, מטוסים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
Operating, For Controlling Variables Such As Temperature, Pressure, Flow and Liquid Level Regulator Valves, Self
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
470.55 and 658.77 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 3B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
55673 | 2 | CD | 5 | 82722 |
P55674-1 | 2 | AX | 6 | 65035 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |