דגם או מק"ט: 3022C6
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-136-1184 | Spring Tension Washer |
NSN 4320-01-347-8213 | Rotary Pump |
NSN 2520-01-350-7075 | Cross-drive Transmission |
NSN 2520-01-350-7076 | Cross-drive Transmission |
NSN 5998-01-354-6370 | Electronic Components Assembly |
NSN 5930-01-360-2060 | Proximity Switch |
NSN 4810-01-360-6159 | Solenoid Valve |
NSN 4810-01-360-6270 | Fluid Pressure Regulating Valve |
NSN 3040-01-374-0701 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4730-01-374-2966 | Tube Coupling |
NSN 2530-01-374-5152 | Steer Gain Adjuster |
NSN 3040-01-374-9678 | Rigid Connecting Link |
NSN 2520-01-375-0505 | Speed Sensor |
NSN 2530-01-378-3402 | Steering Gear Arm |
NSN 5340-01-378-4984 | Access Cover |
NSN 2530-01-378-6548 | Valve Body |
NSN 3040-01-378-8320 | Bell Crank |
NSN 2590-01-378-8736 | Vehicular Components Bracket |
NSN 3040-01-378-8833 | Spool Assembly |
NSN 2520-01-379-0187 | Speed Sensor |
NSN 3040-01-379-9063 | Control Cam |
NSN 5998-01-382-1886 | Electronic Components Assembly |
NSN 3040-01-384-0896 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-384-0918 | Shouldered Shaft |
NSN 2520-01-384-9261 | Spring Guide Plate |
NSN 2520-01-384-9333 | Mechanical Transmission Housing |
NSN 3040-01-385-6848 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3040-01-386-3334 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2520-01-396-8267 | Transmission Interface Plate |
NSN 2530-01-412-8614 | Steering Gear Arm |
NSN 3040-01-413-5994 | Remote Control Lever |
NSN 3010-01-417-2284 | Shaft Coupling Half |
NSN 5360-01-467-1481 | Compression Helical Spring |
שסתום בעל שתי יציאות או יותר עם גזע שסתום או מחט טייס במצב פתוח או סגור בדרך כלל. הוא תוכנן במיוחד לעצור או להתחיל או לשנות את זרימת הנוזל באמצעות הפעולה המגנטית של סליל חשמלי על ליבה או בוכנה ניתנת להזזה. השסתום עשוי להיות מצויד במכשיר פתיחה או סגירה ידני. עבור פריטים עם שלוש יציאות או יותר המשתמשות בשקופית גומלין עם אזורי הפסקה המזדווגים עם יציאות בשרוול אינטגרלי או ניתן להחלפה, ראה שסתום (1), בקרה ליניארית כיוונית. זה עשוי להיות עיצוב מוטבע או מחסנית (סעפת). לא כולל שסתום (1), פרפר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Solenoid Valves
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
04/20 |
---|
5.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
795.45 and 1,113.63 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
3022C6 | 2 | AX | E | 4X168 |
12380344-2 | 2 | AX | A | 19207 |
3022C6 | 2 | AX | E | 4X168 |
12380344-2 | 2 | AX | A | 19207 |
3022C6 | 2 | AX | E | 4X168 |
12380344-2 | 2 | AX | A | 19207 |
3022C6 | 2 | AX | E | 4X168 |
12380344-2 | 2 | AX | A | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |