דגם או מק"ט: LTCT20539-06
אודות מוצר זה
Viton seal
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-00-134-4422 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-00-134-4423 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4730-00-134-4426 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4420-00-134-4482 | Air Heat Exchanger |
NSN 4720-00-150-5979 | Nonmetallic Hose |
NSN 4730-00-176-9818 | Engines Male Nipple |
NSN 5998-00-264-8944 | Circuit Card Assembly |
NSN 4920-00-279-2990 | Circuit Board Assembly |
NSN 4920-00-431-3623 | Water Brake Assy |
NSN 5365-00-443-1129 | Engine Mounting Ring |
NSN 5330-00-451-1140 | Special Seal Assy |
NSN 4920-00-457-9860 | Torque Multiplexer |
NSN 4920-00-469-7925 | Water Brake Stator Disk |
NSN 5120-00-494-9652 | Seal Installing Tool |
NSN 4920-00-779-3503 | Water Brake Assembly |
NSN 4920-00-837-3936 | Water Brake Stator Disk |
NSN 5342-00-837-4131 | Support Bracket |
NSN 4920-00-842-5838 | Lube Oil Pumping Unit |
NSN 4920-00-851-1436 | Water Brake Cylinder |
NSN 4920-00-854-4520 | Water Brake Assembly |
NSN 4920-00-855-6060 | Water Brake Sleeve |
NSN 5330-00-890-5178 | Water B Carbon Seal |
NSN 6695-00-898-2695 | Motional Pickup Transducer |
NSN 4920-01-133-2715 | Oil Tank Cap |
NSN 4920-01-133-2719 | Water Brake Stator |
NSN 5342-01-133-2724 | Conversion Bracket |
NSN 4920-01-160-3914 | T700 Met Stabilizer |
NSN 4920-01-170-5182 | Adapter 37deg Flare |
NSN 4920-01-170-5183 | Adapter 37deg Flare |
NSN 4920-01-176-3532 | Calibration Arm |
NSN 2925-01-211-3294 | Harness |
NSN 4720-01-247-3882 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3040-01-247-5492 | Shouldered Shaft |
NSN 6620-01-331-4001 | Pressure Transmitter |
NSN 4920-01-362-6328 | Test Control Panel |
התאמת קו נוזל בעל חיבור צינור, צינור או צינור או חור מעבר כדי להתאים למעבר בורג ונוזל בקצה אחד. הקצה השני חייב להיות בעל תכונת ניתוק מהיר פנימית או חיצונית לחיבור חלק הזדווגות ליצירת מכלול צימוד ניתוק מהיר. ההתאמה עשויה לכלול תכונת איטום עצמי לצורך כיבוי אוטומטי של זרימת הנוזל כאשר הוא מנותק מחצי ההזדווגות שלו. עבור אביזרי איטום עצמי עם קצה ניתוק מושחל חיצוני או פנימי, ראה צימוד חצי, איטום עצמי. ראה גם, מחבר, מרובה, קו לחץ זורם.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Aluminum Tube Or Pipe Fittings (couplings, Elbows Sleeves)
Finished Metal Shapes
Aluminum and Aluminum Alloy Tube and Pipe Fittings (e.g. Couplings, Elbows and Sleeves)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,263.25 and 3,168.55 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
LTCT20539-06 | 2 | CT | 5 | 99193 |
A29N12-12-57V | 2 | CT | 5 | 78357 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |