דגם או מק"ט: FS-F-22
אודות מוצר זה
חומר; שרוול פיברגלס קלוע וכיסוי גומי סיליקון כתום, מלוכד וחלק
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2520-01-558-5065 | Vehicular Equip Modification Kit |
NSN 2530-01-558-5562 | Pivot Connection Kit |
NSN 2520-01-558-6420 | Automoti Axle Assembly Parts Kit |
NSN 4720-01-558-6722 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-558-7584 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-559-1681 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-563-3887 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2520-01-563-9807 | Driving Axle Different Parts Kit |
NSN 3110-01-564-1967 | Tapered Roller Bearing |
NSN 5365-01-564-8955 | Sleeve Spacer |
NSN 5310-01-564-9015 | Lock Washer |
NSN 5365-01-571-7651 | Machine Thread Plug |
NSN 3040-01-572-2079 | Cylinder Lh Barrel |
NSN 5365-01-576-9877 | Shim |
NSN 4810-01-577-0884 | Valve Rotary Plug |
NSN 4820-01-578-5128 | Valve Disk |
NSN 4810-01-578-5133 | Flow Control Valve |
NSN 5935-01-587-3497 | Electrical Connector Assembly |
NSN 2530-01-587-9301 | Brake Shoe Parts Kit |
NSN 2530-01-587-9303 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 5305-01-588-2735 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5365-01-588-2741 | Sleeve Bushing |
NSN 4720-01-589-0703 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5325-01-589-5914 | Retaining Ring |
NSN 5325-01-589-5915 | Retaining Ring |
NSN 5306-01-590-6957 | Machine Bolt |
NSN 2530-01-591-5983 | Brake Backing Plate |
NSN 4720-01-598-0117 | Hose-tubing Guard |
NSN 5365-01-603-1168 | Plate Spacer |
NSN 2530-01-604-7986 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 2530-01-604-7987 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 2530-01-604-7989 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 4730-01-608-4393 | Tube To Hose Elbow |
NSN 2590-01-608-4907 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-608-4915 | Vehicular Components Bracket |
פריט מתכתי או מונמתכתי בצורות ובמידות שונות המשמש להגנה על צינורות ו/או צינורות מפני נזק חיצוני. לא כולל שמירה, מנוע בנזין, מטוסים; שומר, מנוע בנזין, לא מטוסים; שומר, מנוע דיזל.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
04/16 | 10/16 | 03/17 | 09/17 |
---|---|---|---|
150.00 | 150.00 | 150.00 | 150.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
55.75 and 78.05 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
FS-F-22 | 1 | ZZ | E | 1J3N0 |
FS-F-22 20.0 | 2 | ZZ | E | 1J3N0 |
3806763 | 2 | ZZ | D | 75Q65 |
3806763 | 9 | ZZ | D | 45152 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |