דגם או מק"ט: J1402 TABLE A1
אודות מוצר זה
אחד קבוע ואחד מסתובב מתאים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2805-01-285-3564 | Friction Control Slide |
NSN 2805-01-285-3573 | Engine Crankshaft |
NSN 2805-01-285-3574 | Gasoline Engine Cylinder Head |
NSN 2530-01-285-3589 | Pneumatic Tire Wheel Rim |
NSN 2910-01-285-6230 | Carburetor Parts Kit |
NSN 2510-01-285-6254 | Engine Mount Bracket |
NSN 2805-01-285-6259 | Nonaircraf Gasoline Engine Guard |
NSN 2805-01-285-6260 | Gasoline Engine Cylinder Head |
NSN 2530-01-285-8432 | Nondriving Vehicular Axle |
NSN 2805-01-286-0308 | Flywheel Housing |
NSN 3040-01-286-0323 | Manual Control Lever |
NSN 4720-01-286-3211 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-286-3212 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2910-01-286-3337 | Nonaircraft Fue Nozzle Spray Tip |
NSN 2805-01-286-3338 | Nonaircraf Gasoline Engine Guard |
NSN 2510-01-286-3341 | Vehicular Fender |
NSN 3040-01-286-3347 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3040-01-286-3348 | Mechanical Drive Housing |
NSN 5975-01-286-7408 | Blank Panel |
NSN 2990-01-286-8690 | Engine Control Governor Plate |
NSN 2940-01-286-9403 | Air Guide |
NSN 2520-01-286-9425 | Friction Clutch Assembly |
NSN 5935-01-286-9992 | Electrical Plug Connector |
NSN 6685-01-287-1415 | Bime Self-indicating Thermometer |
NSN 3020-01-287-3238 | Groove Pulley |
NSN 4320-01-287-4544 | Liquid Pump Housing |
NSN 4730-01-287-6817 | Air Cleaner Plug |
NSN 2530-01-287-6869 | Brake Backing Plate |
NSN 4720-01-287-9296 | Metallic Hose Assembly |
NSN 3895-01-288-3958 | Kettle Hood |
NSN 2530-01-288-3979 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 2530-01-288-4047 | Shoe Type Brake |
NSN 2530-01-288-9779 | Hydraulic Brak Cylinder Assembly |
NSN 2530-01-289-2365 | Brake Shoe |
NSN 2530-01-289-2433 | Hydraulic Br Wheel Cylinder Link |
אורך של צינור אל-מתכתי עם אביזרים בקצה אחד או בשני הקצוות. לפריטים ללא אביזרים, ראו צינור, לא מתכתי. לא כולל הרכבת צינור, צינור אוויר; והרכבת צינורות, צינור אוויר, נשימת אוויר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,975.00 and 4,165.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
J1402 TABLE A1 | 1 | AX | E | 81343 |
09-201054 | 2 | ZZ | 5 | 61125 |
8FS88-48 | 9 | AX | 5 | 58429 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |