דגם או מק"ט: 10160184-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2930-00-052-7972 | Surge Tank Plate |
NSN 2930-00-052-7973 | Engine Coolant Surge Tank |
NSN 5330-00-139-4595 | Gasket |
NSN 2590-00-148-7480 | Engine Generat Regulator Bracket |
NSN 2990-00-181-8213 | Engine Exhaust Spark Arrester |
NSN 2520-00-184-8029 | Steering Differential Cont Shaft |
NSN 2590-00-184-8037 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 2520-00-185-7198 | Steering Differential Cont Shaft |
NSN 2540-00-187-5029 | Vehicula Window Regulator Handle |
NSN 2520-00-195-0174 | Differential Steerin Lever-shaft |
NSN 5340-00-195-9663 | Mounting Bracket |
NSN 5340-00-201-3479 | Mounting Bracket |
NSN 2540-00-283-6406 | Window Frost Shield |
NSN 2590-00-451-8103 | Hydraulic Power Unit |
NSN 2510-01-013-9464 | Cab Window Retainer |
NSN 2510-01-016-2212 | Ramp Blast Plate |
NSN 6680-01-019-9333 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 2990-01-057-6227 | Engine Exhaust Spark Arrester |
NSN 5330-01-108-3052 | Gasket |
NSN 2510-01-122-8472 | Engine Mount Bracket |
NSN 5340-01-128-9529 | Manual Control Lever |
NSN 5340-01-128-9530 | Threaded Rod End |
NSN 5340-01-128-9532 | Manual Control Lever |
NSN 3020-01-140-2402 | Groove Pulley |
NSN 2815-01-140-4310 | Engine Modification Kit |
NSN 3040-01-146-5289 | Rigid Connecting Link |
NSN 4720-01-148-8879 | Nonmetallic Hose |
NSN 5340-01-163-1331 | Access Cover |
NSN 2540-01-266-1276 | Vehicular Window Latch Assembly |
NSN 2530-01-335-7502 | Suspension Support Assembly |
פריט גמיש וצינורי בעל משטח שינוע פנימי של צינור אל-מתכתי ושכבת חיזוק אחת או יותר של חומר מתכתי או אל-מתכתי. הוא נועד להעביר גזים, נוזלים או מוצקים. לפריטים עם אביזרים בקצה אחד או בשני הקצוות, ראו הרכבת צינורות, לא מתכתי. לא כולל צינור, צינור אוויר; וצינור אוויר צינור, אוויר נושם.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
568.90 and 796.46 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10160184-1 | 2 | AZ | 1 | 18876 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |