דגם או מק"ט: 8D00064-18
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3010-01-393-2160 | Flexible Shaft Coupling |
NSN 4730-01-393-2162 | Fluid Pressur Multiple Connector |
NSN 2530-01-393-2672 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-393-2675 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 6680-01-393-4020 | Liquid Level Gage Rod-cap |
NSN 6680-01-393-4021 | Liquid Sight Indicator |
NSN 2530-01-393-4548 | Brake Pneumatic Valve |
NSN 4820-01-393-4549 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4551 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4552 | Drain Cock |
NSN 4820-01-393-4553 | Pneumatic Tank Valve |
NSN 4820-01-393-4555 | Drain Cock |
NSN 4720-01-393-4576 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5930-01-393-4710 | Switch Key |
NSN 4710-01-393-5241 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-393-5244 | Metallic Tube |
NSN 4710-01-393-5245 | Metallic Bent Tube |
NSN 2910-01-393-5246 | Fluid Filter Element |
NSN 2990-01-393-5247 | Exhaust Muffler |
NSN 2910-01-393-5249 | Engine Fuel Tank |
NSN 4720-01-393-5250 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 4720-01-393-5252 | Nonmetallic Tubing Assembly |
NSN 2910-01-393-5254 | Fluid Filter Body |
NSN 2530-01-393-5256 | Pressure Tank |
NSN 4720-01-393-5257 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2920-01-393-5268 | Ignition Stator Assembly |
NSN 2530-01-393-5270 | Wheel Spindle Kingpin |
NSN 2530-01-393-5271 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 4710-01-393-5867 | Metallic Bent Tube |
NSN 2590-01-393-5871 | Trailer Platform Hold-down Hook |
NSN 4710-01-393-5872 | Metal Tube Assembly |
NSN 4940-01-393-5874 | Electromagnetic Shield Enclosure |
NSN 2530-01-393-5876 | Brake Backing Plate |
NSN 2530-01-393-5878 | Steering Tie Rod Parts Kit |
NSN 4820-01-393-6363 | Linear Dire Working Body Section |
אורך של צינור, ישר או כפוף מראש לזווית קבועה מראש, עם תוספת רכיבים היוצרת חיבור קצה בקצה אחד או בשני הקצוות. למכללי צינור גמישים, ראו הרכבת צינורות (כפי ששונה). לפריטים שיש בהם נקבים בצנרת או בחיבורים, ראו הרכבת צינורות, מערכת כיבוי אש. לא כולל פריטים בעלי קצוות אינטגרליים מוכנים או רגילים, צינור, כפוף (כפי ששונה) ופריטים מסועפים או מפוצלים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
112.80 and 157.92 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 9 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
8D00064-18 | 2 | ZZ | 6 | 1NHH8 |
8D00064-18 | 9 | ZZ | 6 | 21439 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |