דגם או מק"ט: 99598
אודות מוצר זה
עובי שמיכה לא יעלה על 1 אינץ' וטמפרטורת עור שמיכה לא תעלה על 140 מעלות פרנהייט
עמעם פניאומטי לצריכת פליטה NSN 4330-01-370-6151. Gear
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5120-01-204-5067 | Adjusting Device |
NSN 5120-01-252-3904 | Valve Seat Mandrel |
NSN 5120-01-252-6370 | Gudgeon Inserter |
NSN 5210-01-280-3591 | Time Injection Pump |
NSN 5930-01-316-7365 | Rotary Switch |
NSN 5930-01-316-8061 | Rotary Switch |
NSN 5355-01-317-8748 | Knob |
NSN 2590-01-320-0123 | Leveling-support Jack |
NSN 2920-01-320-8879 | Engine Generator Regulator |
NSN 2815-01-323-4388 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 5920-01-324-3702 | Surge Suppressor |
NSN 2815-01-324-3705 | Engine Poppet Valve Push Rod |
NSN 3120-01-324-3707 | Main Bearing |
NSN 2540-01-370-0123 | Vehicular Insulation |
NSN 2990-01-370-5464 | Engine Exhaust System Hanger |
NSN 4720-01-370-6019 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-6020 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-6021 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-6022 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4330-01-370-6151 | Exhaust-intake Pneumatic Muffler |
NSN 4720-01-370-7920 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-7921 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-7927 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-7928 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-370-7929 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2990-01-370-8029 | Automo Engine Temperature Switch |
NSN 4720-01-370-9223 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4720-01-370-9294 | Air Duct Hose |
NSN 4720-01-371-1313 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5961-01-372-3713 | Semiconductor Device Rectifier |
NSN 5430-01-372-4428 | Fuel Level Gage |
NSN 4730-01-372-6555 | Fluid Passage Bolt |
NSN 3010-01-373-6662 | Nonvehicular Shifter Fork |
NSN 4710-01-374-2619 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-374-2620 | Metal Tube Assembly |
התקן בקרה/סינון רעש במגוון גדלים, צורות, עיצובים, חומרים (מתכתיים/לא מתכתיים) ותצורות הרכבה מגוונות המשמשים לפיזור פיצוצי אוויר, הורדת מהירות האוויר, הפחתת רעש, סינון לחות באוויר ו/או זיהום אבק, השוואת לחץ, בקרת מהירות למכשירים המופעלים באוויר. ליישום כלי רכב ראו muffler, (כפי ששונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
יש לשמר בשיטה 20 באופן הבא: ריסוס ערפל או שטיפה פנימית בחומר משמר המצוין בקוד השימור. לאחר מכן יש לסתום או לאטום את כל הפתחים כדי למנוע כניסת לכלוך ולחות. משטחי מתכת ברזליים חיצוניים לא צבועים יהיו מצופים בצבע או באמייל מתאימים, או מצופים בתרכובת מונעת קורוזיה למריחה קרה, לא דביקה, התואמת לתקן mil-prf-16173, דרגה 4.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.
Machinery Parts Not Containing Electrical Features, and Not Specified Or Included Elsewhere In Chapter 84, Except Ships' Propellers
Industrial Machines, Other
Machinery Parts, Not Containing Electrical Connectors, Insulators, Coils, Contacts Or Other Electrical Features, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
696.05 and 974.47 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
99598 | 2 | AX | A | 81381 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |