דגם או מק"ט: 282004
אודות מוצר זה
משמש בשירותים טכניים של המונדס מנוע נוזל TP4A דגם 800
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4310-01-379-2989 | Vacuum Pump Parts Kit |
NSN 4330-01-381-2827 | Fluid Filter |
NSN 4320-01-381-8803 | Pump Piston |
NSN 3040-01-382-1653 | Control Cam |
NSN 4810-01-384-0758 | Diaphragm Cover |
NSN 3010-01-384-0804 | Nonvehicular Clutch Disk |
NSN 4720-01-384-0902 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-384-1007 | Flange To Tube Straight Adapter |
NSN 4520-01-384-1096 | Nonim Electrical Heating Element |
NSN 4330-01-385-8981 | Fluid Filter Element |
NSN 3040-01-385-9015 | Breather |
NSN 4520-01-385-9109 | Nonim Electrical Heating Element |
NSN 6670-01-386-0865 | Balance Weight |
NSN 3020-01-386-9911 | Internal Gear |
NSN 1730-01-387-9494 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-387-9501 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1201 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1213 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1217 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1224 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1246 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1260 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1730-01-388-1265 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 1650-01-389-0663 | Hydraulic Manifold Assembly |
NSN 4710-01-390-1037 | Metallic Tube |
NSN 4720-01-390-4468 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4940-01-391-8312 | Refrigerant Gas Leak Detector |
NSN 4330-01-392-8641 | Fluid Filter Element |
NSN 4930-01-393-2685 | Portable Waste Oil Drain Unit |
NSN 4330-01-393-9872 | Fluid Filter |
NSN 1730-01-394-0540 | Aircraft Ground Servicing Cover |
NSN 4730-01-395-4248 | Manifold Test Set |
NSN 4710-01-396-1375 | Metallic Tube |
NSN 4320-01-396-1905 | Hydraulic Motor-pump Piston |
NSN 4910-01-396-5044 | Hydraulic Dolly Type Jack |
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts Of Hydraulic Fluid Power Pumps
Industrial Engines
Parts Of Pumps For Liquids
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
01/18 | 05/18 | 08/18 | 12/18 |
---|---|---|---|
14.00 | 14.00 | 14.00 | 14.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
436.75 and 611.45 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9---N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
282004 | 2 | ZZ | 5 | 47186 |
282004 | 2 | ZK | 4 | U1F42 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |