דגם או מק"ט: 110752
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1905-01-154-1191 | Landing Craft Utili |
NSN 5130-01-171-3909 | Seat Grinding Valve |
NSN 5365-01-171-7754 | Crosshead Gu Spacer |
NSN 5330-01-224-2860 | Dust Seal |
NSN 2930-01-262-2338 | Oil Element Cooler |
NSN 2950-01-262-2430 | Non-air Engine Turbosupercharger |
NSN 2815-01-262-5073 | Exhaust Connector |
NSN 4810-01-262-5076 | Air Valve |
NSN 2950-01-262-5174 | Non-air Engine Turbosupercharger |
NSN 2930-01-262-5175 | Belt-chain Tens Adjusting Device |
NSN 6110-01-263-3744 | Speed Sensor Magg |
NSN 5840-01-280-3634 | Radar Set |
NSN 5840-01-280-3635 | Radar Set |
NSN 4820-01-286-8846 | Flow Control Valve |
NSN 2815-01-287-9716 | Conn And Ferrule |
NSN 4820-01-287-9717 | Preloaded Valve |
NSN 4820-01-287-9718 | Control Valve |
NSN 3010-01-287-9719 | Tortional Coupling |
NSN 4310-01-290-8754 | Hydraulic Unloader |
NSN 5342-01-293-8535 | Weapon System Access Door |
NSN 2010-01-293-8587 | Marine Mechanical Transmission |
NSN 4320-01-298-0742 | Centrifugal Pump Unit |
NSN 4320-01-298-0743 | Rotary Pump Unit |
NSN 4320-01-298-0744 | Reciprocating Pump |
NSN 4320-01-298-0745 | Reciprocating Pump |
NSN 2030-01-298-0760 | Marine Steering System |
NSN 4310-01-298-0762 | Air Compressor Housing |
NSN 4310-01-298-0764 | Compressor Cylinder Head |
NSN 4810-01-298-0765 | Directional Control Linear Valve |
NSN 5340-01-298-2486 | Access Cover |
NSN 3040-01-298-8816 | Multiple Disk Brake |
NSN 3010-01-298-8817 | Speed Decreaser Gear Assembly |
NSN 2040-01-298-8832 | Chain Stopper Assembly |
NSN 2030-01-298-8833 | Steering Gear |
NSN 2030-01-298-8834 | Steering Gear |
פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזל ו/או סנפיר(ים) לקירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, קפיצים וכדומה. זהו חלק מרכיב של מדחס, הדדי.
Parts Nesoi, Of Compressors Other Than Refrigerating and Air Conditioning Compressors
Industrial Engines
Parts For Air Or Vacuum Pumps, Air Or Other Gas Compressors and Fans; Parts Of Ventilating, Recyling Or Cooker Hoods Incorporating A Fan
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
6,381.86 and 7,977.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
110752 | 2 | AJ | 6 | 49576 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |