דגם או מק"ט: GFI-2426-24
אודות מוצר זה
מאט: פלסטיק
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2990-01-527-4412 | Engine Coolant Heater |
NSN 2510-01-527-4939 | Vehicular Window |
NSN 2510-01-527-4963 | Vehicular Window |
NSN 2590-01-528-1762 | Vehicular Components Bracket |
NSN 6150-01-567-0783 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5305-01-567-5255 | Socket Head Cap Screw |
NSN 9320-01-567-9618 | Backing Foam |
NSN 9320-01-567-9624 | Backing Foam |
NSN 9320-01-567-9639 | Backing Foam |
NSN 9320-01-567-9648 | Backing Foam |
NSN 5306-01-569-5320 | Shoulder Bolt |
NSN 5305-01-569-9524 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 9320-01-570-2344 | Foam Backing |
NSN 3040-01-570-4253 | Door Actuator |
NSN 6150-01-570-4256 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 2540-01-570-4258 | Vehicular Seat |
NSN 3040-01-570-4419 | Shaft Collar |
NSN 4920-01-570-4502 | Interface Device Cable Assembly |
NSN 3120-01-573-3664 | Sleeve Bearing |
NSN 5365-01-573-5260 | Plate Spacer |
NSN 5340-01-573-5997 | Mounting Bracket |
NSN 2590-01-573-6453 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-573-6466 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2590-01-573-6481 | Vehicular Components Bracket |
NSN 3040-01-573-6602 | Rota Actuating Cylinder Assembly |
NSN 5365-01-574-0091 | Plate Spacer |
NSN 2540-01-574-0895 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 2540-01-574-0905 | Small Arms-fr Supplemental Armor |
NSN 5340-01-574-1779 | Catch Strike |
NSN 5331-01-574-1796 | O-ring |
NSN 5340-01-574-1812 | Mounting Plate |
NSN 5305-01-574-4215 | Socket Head Cap Screw |
NSN 2590-01-574-5332 | Vehicular Components Bracket |
NSN 5340-01-575-4195 | Mounting Plate |
NSN 9535-01-575-6443 | Armor Plate |
פריט בצורת צינור עם או בלי אוגן(ים) שנועד להפחית את החיכוך ולשאת עומס קינטי על המשטח(ים) במקביל לציר הבור. זה חייב להיות אמצעי גלוי או לגילוי של שימון או להיות שימון עצמי. אורכו חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או על המרחק הקצר ביותר בין מישורים היקפיים של הגוף, למעט פריטים צינוריים ישרים (ללא אוגן או כתף) בעלי משטח מיסב מקביל לציר הבור בלבד. כולל פריטים המחולקים לשני מקטעים או יותר הכוללים 180 מעלות (3.141 רדיאנים) או פחות מהפריפריה הנושאת. ראו גם שיחים, שרוול; ספייסר, שרוול; ומכונת כביסה (כפי ששונה). לא כולל סיכה, חלול.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Parts, Nesoi, For Roller Bearings Or For Combined Ball/roller Bearings, Nesoi
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
75.70 and 105.98 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
GFI-2426-24 | 2 | ZZ | 1 | 0JFH8 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |