דגם או מק"ט: 52B287-2
אודות מוצר זה
Part of bak-9 arresting gear
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3120-00-103-4900 | Sleeve Bushing |
NSN 2805-01-183-4664 | Drive Shaft Assembly |
NSN 2805-01-183-5963 | Flywheel Shroud |
NSN 2805-01-184-0472 | Cylinder Cover |
NSN 2805-01-184-1067 | Oil Pump Screen |
NSN 2805-01-184-1122 | Gasoline Engine Cylinder Head |
NSN 5340-01-184-4133 | Access Cover |
NSN 5342-01-184-4462 | Control Lever Bracket |
NSN 5342-01-184-4560 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2805-01-184-4575 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2805-01-184-4576 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2910-01-184-5487 | Heat Shield |
NSN 2940-01-185-1202 | Pre-cleaner Bowl Assembly |
NSN 2920-01-186-8150 | Starter-generator Field Winding |
NSN 3020-01-186-9469 | Pulley |
NSN 3040-01-189-1253 | Body Hub |
NSN 2805-01-189-2139 | Push Rod Casing Collar |
NSN 5330-01-189-4119 | Wiper Ring |
NSN 1710-01-189-4154 | Aircraft Arresting B Heat Shield |
NSN 1710-01-189-4161 | Aircraft Brake Carrier Assembly |
NSN 1710-01-189-4163 | Aircraft Arresting Barrie Stator |
NSN 1710-01-190-8152 | Aircraft Arresting Brake Piston |
NSN 3020-01-325-3383 | Sprocket Wheel |
NSN 4240-01-469-8304 | Coupling Sprocket |
פריט בצורת צינור ללא הברגה עם או בלי אוגן בקצה אחד המיועד להחדרה לתוך חור כדי להקטין את הקוטר הפנימי של החור ולהגן על מבנה הגוף שמסביב מפני נזק הנובע ממתח, מתח ו / או רטט. האורך הכולל חייב לעלות על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני או על המרחק הקצר ביותר בין דירות היקפיות של הגוף. כולל פריטים המחולקים לשני מקטעים או יותר הכוללים 180 מעלות (3.141 רדיאנים) או פחות מהפריפריה הנושאת. לפריטים העשויים מגומי, ראו שיחים, אל-מתכתיים. ראו גם מיסב, שרוול; שיחים, מחודדים; ספייסר, שרוול; מבודד, bushing; ו bushing, מוליך חשמל. לא כולל שיחים, מקדחות, ג'יג.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Parts, Nesoi, For Cylindrical Roller Bearings, Nesoi
Industrial Machines, Other
Parts Of Ball and Roller Bearings, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,852.44 and 7,278.66 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9QS-V |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9QS-V |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
52B287-2 | 2 | SB | 5 | 21439 |
52B287-2 | 9 | SB | 5 | 03111 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |