דגם או מק"ט: 12418543-001
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-01-371-3199 | Mechanical Stop |
NSN 2510-01-374-3118 | Vehicle Body Side Rack |
NSN 2540-01-377-4293 | Vehicular Splash Guard |
NSN 2530-01-377-6610 | Vehicular Axle Support |
NSN 4710-01-383-5440 | Metallic Tube |
NSN 2540-01-386-2952 | Soft Top Cover Kit |
NSN 2540-01-387-4039 | Vehicular Seat Frame |
NSN 3040-01-389-4265 | Shaft Collar |
NSN 3040-01-389-7826 | Shaft Collar |
NSN 4730-01-391-0769 | Magnetic Pipe Plug |
NSN 4710-01-391-3194 | Structural Tube |
NSN 2530-01-395-8774 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 2510-01-443-4585 | Turret Base Cover |
NSN 2510-01-444-4283 | Vehicle Body Stake |
NSN 2510-01-444-4344 | Vehicle Body Side Rack |
NSN 2510-01-446-7202 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 4030-01-447-4782 | Hook Safety Latch |
NSN 4030-01-448-7211 | Shackle |
NSN 2540-01-452-2768 | Vehicular Top Bow Corner |
NSN 6150-01-455-3871 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 4010-01-458-6674 | Single Leg Wire Rope Assembly |
NSN 5342-01-462-4937 | Weapon System Resilient Mount |
NSN 5340-01-466-9941 | Angle Bracket |
NSN 5365-01-473-0578 | Plate Spacer |
NSN 5365-01-493-6914 | Plate Spacer |
NSN 3990-01-494-2890 | Vehicle Cargo Tie Down |
NSN 5340-01-494-7608 | Angle Bracket |
NSN 2540-01-494-8916 | Vehicular Seat Support |
NSN 2540-01-495-5777 | Seat Parts Kit |
NSN 5340-01-506-5564 | Webbing Strap |
NSN 4140-01-506-9651 | Centrifugal Fan Assembly |
NSN 5306-01-507-0892 | Eye Bolt |
NSN 5310-01-507-2970 | Plate Self-locking Nut |
NSN 5340-01-507-6994 | Angle Bracket |
NSN 5340-01-507-7051 | Dust And Moi Protective Cap-plug |
פריט המיועד להרכבה סביב פיר כדי להגביל את התנועה הצירית של הפיר ו/או חלקיו המורכבים. הוא מאובטח ישירות לפיר באמצעות סטברג(ים), פינים וכדומה, שעשויים להיות חלק מפריט האספקה. חור פיילוט שנקדח בתוך או דרך הקירות לצורך קידוח והצמדה בעת היישום עשוי להיחשב כשיטת אבטחה. לפריטים מוצקים יש משטח מיסב בקצה אחד או בשני הקצוות בניצב לציר. עבור פריטים המיועדים להרכבה סביב חלק הרכזת המורחבת של פריט המותקן על פיר או מהדק סביב פיר, ראה מהדק, רכזת. ראו גם מיסב, שרוול; תותב, שרוול; ספייסר, שרוול; וצימוד, פיר, קשיח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26.05 and 36.47 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12418543-001 | 2 | ZZ | A | 19207 |
12418543-001 | 2 | ZZ | 5 | 0FW39 |
12418543 | 9 | ZZ | A | 19207 |
12418543-001 | 2 | ZZ | 5 | 076M6 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |