דגם או מק"ט: 8350207
אודות מוצר זה
הרכבת קישורים נגד כיוון השעון היא חלק ממערכת מדחף המגרש הנשלטת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2010-01-335-2299 | Ship Propeller Hub Trunnion |
NSN 5310-01-335-4361 | Flat Washer |
NSN 2010-01-336-6135 | Fairwater Cap |
NSN 3120-01-375-9845 | Sleeve Bushing |
NSN 3040-01-377-2071 | Rigid Connecting Link |
NSN 2010-01-470-3258 | Ship Propeller Parts Kit |
פריט בעל צורות חתך שונות שעשויות להיות בעלות מבנה מוצק או חלול. הוא תוכנן במיוחד עבור חיבור למנוף (ים) ו / או בקר(ים) כדי להפעיל מנגנונים מרוחקים שונים. זהו אחד מאלה: (1) פריט עשוי מקשה אחת עם או בלי עיניים ו/או חורים בכל קצה, אשר עשויים להיות לו שיחים או מיסבים לחוצים בעיניים; (2) פריט מקשה אחת ששני קצותיו מעובדים לסיומות, למעט קצוות מושחלים; (3) פריט בנייה בן שני חלקים המורכב מגוף ששני קצותיו מעובדים לסיומות וחיבור קצה אחד; או (4) פריט מסוג בנייה בן שלושה חלקים המורכב מגוף ושני חיבורי קצה. לא כולל מוטות חיבור בוכנה מסוג מנוע בעירה פנימית; גרור קישור, היגוי; קישור, עוגן, נעל בלם; מוט עניבה, היגוי; ו turnbuckle. לפריטים בעלי הברגה חיצונית בצורת גליל ללא חיבורי קצה, ראו מוט, קצה מושחל וחתיכה (כפי ששונה).
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
11,083.80 and 14,250.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
8350207 | 2 | ZZ | 3 | 1KAP8 |
8350207 | 2 | ZZ | 3 | 4E769 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |