דגם או מק"ט: 1335102
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-364-8716 | Boss Reducer |
NSN 2530-01-364-8759 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 3930-01-364-8762 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
NSN 3930-01-364-8775 | Forklift Intermediate Upright |
NSN 3930-01-364-8776 | Forklift Intermediate Upright |
NSN 3930-01-364-8777 | Forklift Intermediate Upright |
NSN 3815-01-364-8779 | Roller Fairlead Roller |
NSN 3930-01-364-9829 | Forklift Chart-load |
NSN 3930-01-364-9830 | Forklift Chart Apron |
NSN 4820-01-365-2506 | Restrictor Check Valve |
NSN 4720-01-365-2546 | Nonmetallic Hose |
NSN 2530-01-365-2702 | Shoe Type Brake |
NSN 2530-01-365-2703 | Shoe Type Brake |
NSN 4720-01-365-2901 | Nonmetallic Hose |
NSN 3040-01-365-2903 | Piston Rod Ring |
NSN 3040-01-365-2975 | Linear Actuating Cylinder Cap |
NSN 3040-01-365-3007 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3930-01-365-3016 | Falling Object Pr Overhead Guard |
NSN 2520-01-365-3030 | Vehicular Hydraulic Transmission |
NSN 3020-01-365-3056 | Flat Pulley |
NSN 3930-01-365-4329 | Forklift Crosshead |
NSN 3040-01-365-5259 | Shouldered Shaft |
NSN 3020-01-365-5263 | Matched Bevel Gear Set |
NSN 2530-01-365-5310 | Shoe Type Brake |
NSN 2530-01-365-5319 | Solid Rubber Tire Wheel |
NSN 4720-01-365-7003 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2540-01-365-7071 | Seat Base Plate |
NSN 4720-01-365-7077 | Hose-tubing Guard |
NSN 2530-01-365-7117 | Vehic Cable And Conduit Assembly |
NSN 2530-01-365-7126 | Veh Power Steering Pump Assembly |
NSN 2530-01-365-7140 | Brake Drum |
NSN 2530-01-365-7154 | Solid Rubber Tire Wheel |
NSN 4730-01-365-7905 | Pipe To Boss Straight Adapter |
NSN 4720-01-365-7908 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-365-7948 | Vehic Cable And Conduit Assembly |
פיר בעל שני קטרים שונים או יותר (גדולים מ- 0.031 אינץ' (0.79 מילימטר)) לאורכו. עליו לעמוד באחד או יותר מהתנאים הבאים: ציון גימור משטח מוגדר בטווח של 1 עד 125 מיקרו-אינץ' (0.025 עד 3.2 מיקרומטר) ממוצע אריתמטי (aa), שטוח(ים) היקפיים במכונה, חריצים מעגליים, מפתח(ים), ספלינים, חוטים או חורים. ניתן לעצב את הקצוות ו/או הכתפיים כך שיתאימו למיסבים, צימודים וכדומה. הוא אינו מיועד לשימוש ביישור על ידי התאמה לחורים מתאימים של פריט אחר. עבור פריטים המשמשים לתמיכה בחברים מסתובבים, ראה סרן(1), עם כתפיים. עבור פריטים שאינם עומדים באף אחד מהתנאים לעיל, ראה סיכה, כתף, ללא ראש. לא כולל פיר(1), ישר; וסרן(1), ישר.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
467.10 and 653.94 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
1335102 | 2 | ZZ | 5 | 04627 |
1335103 | 9 | AX | 5 | 30076 |
1335102 | 9 | AX | 6 | 30076 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |