דגם או מק"ט: 2607803174
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6230-01-344-3939 | Electric Floodlight |
NSN 6110-01-344-4004 | Motor Starter |
NSN 2815-01-344-4014 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2815-01-344-4015 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2815-01-344-4016 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 2910-01-345-0330 | Fuel Injection Nozzle |
NSN 2910-01-345-0332 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 2815-01-345-2648 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 4610-01-345-4402 | Switch Cover Assembly |
NSN 4610-01-346-5420 | Protector-switch Assembly |
NSN 5305-01-349-5133 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 2520-01-358-0149 | Vehicular Universal Joint |
NSN 2520-01-359-9682 | Propeller Shaft With Universal J |
NSN 3020-01-360-1580 | Gear Assembly |
NSN 4320-01-361-3378 | Rotary Pump |
NSN 2805-01-361-3379 | Engine Crankshaft |
NSN 2520-01-361-3383 | Vehicula Mechanical Transmission |
NSN 3040-01-361-3384 | Nonvehicular Propeller Shaft |
NSN 4820-01-361-3733 | Pressure And Temper Relief Valve |
NSN 3835-01-361-3889 | Pipeline Valve Section |
NSN 2520-01-361-3894 | Transmission Power Takeoff |
NSN 2520-01-361-5029 | Transfer Transmission Assembly |
NSN 4320-01-361-9293 | Hydraulic Motor |
NSN 3433-01-361-9756 | Torch Assembly |
NSN 2530-01-362-1149 | Shoe Type Brake |
NSN 3020-01-363-1955 | Camsh Gear Assembly |
NSN 4320-01-363-3072 | Rotary Pump |
NSN 4810-01-363-3082 | Magnetic Control Valve |
NSN 2940-01-363-3099 | Intake Air Cleaner |
NSN 3040-01-363-3100 | Nonvehicular Propeller Shaft |
NSN 4330-01-363-8097 | Fluid Filter Assembly |
NSN 4320-01-365-0179 | Hydraulic Motor |
NSN 4310-01-365-0182 | Intake Air Cleaner |
NSN 2520-01-365-0184 | Vehicular Hydraulic Transmission |
NSN 4030-01-365-1014 | Swivel Assembly |
פריט לא כלי רכב עם עול באחד או בשני קצותיו. העול (ים) עשוי לכלול עכביש. אם רק עול אחד, בקצה השני עשוי להיות פיר או צינור. עבור פריטים עם מפרק אוניברסלי, ראה מוט מדחף wtih מפרק אוניברסלי (כפי ששונה). ראו גם yoke, universal joint (as modified). למטוסים בעלי כנף קבועה ראו מדחף, פיר, מטוס בעל כנף קבועה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Shaft Couplings, Except Universal Joints
Industrial Machines, Other
Clutches and Shaft Couplings (including Universal Joints)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,378.40 and 1,929.76 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21UFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21UFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21UFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J21UFX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2607803174 | 2 | AJ | 5 | 89346 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |