דגם או מק"ט: SM-2-582-4-49134
אודות מוצר זה
0.500 IN.O.D.IS בשימוש ב- 2.000 אינץ'. מודל חלל צילינדר הידראולי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6645-01-055-0373 | Sequential Timer |
NSN 6620-01-058-2409 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 6620-01-058-2411 | Tachometer |
NSN 2040-01-058-2412 | Bearing Plate |
NSN 2030-01-062-0830 | Brake Band |
NSN 2030-01-062-2690 | Hydraulic Piston |
NSN 6115-01-062-2691 | Generator Set |
NSN 6320-01-062-7496 | Tank Penetration Assembly Single |
NSN 6620-01-065-3441 | Compression Gage |
NSN 2030-01-067-0001 | Rudder Computer |
NSN 6645-01-068-3042 | Sequential Timer |
NSN 6645-01-068-6524 | Sequential Timer |
NSN 6680-01-068-8523 | Mechanical Tachometer Assembly |
NSN 6105-01-071-4103 | Motor |
NSN 6115-01-075-4727 | Generator |
NSN 5930-01-091-5139 | Box Switch |
NSN 2010-01-100-3591 | Inflatable Sealing Ring |
NSN 5930-01-101-7679 | Push Switch |
NSN 6680-01-104-0839 | Speedometer-tachometer D Adapter |
NSN 6680-01-112-7659 | Liquid Level Gage Rod-breather |
NSN 4320-01-165-1034 | Rotor Pump |
NSN 2910-01-172-8757 | Float And Arm Assem |
NSN 3040-01-204-9936 | Linear Actuating Cyli Piston Rod |
NSN 5306-01-214-4741 | Mounting Bolt Kit |
NSN 2090-01-325-5728 | Modernization Kit |
NSN 2090-01-325-8761 | Modernization Kit |
NSN 4820-01-329-2480 | Valve Disk Retainer |
NSN 4820-01-329-4961 | Drain Cock |
NSN 3040-01-329-5021 | Linear Actuating Cylin Parts Kit |
פריט גלילי עם קצה אחד שנועד להזדווג עם בוכנה של גליל אקטואלי ליניארי. הקצה החיצוני מיועד לחיבור של חיבור או שהחיבור עשוי להיות חלק בלתי נפרד מהמוט. המוט מתוכנן להימתח דרך מכסה גליל מפעיל ליניארי, וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
לוח סיבית עמיד בפני מזג האוויר העומד בדרישות astm-d4727 המשמש כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים; או חומר יציקה מפלסטיק התואם את mil-p-19644; או קצף פוליאוריתן התואם ל- mil-prf-26514.
Mil-prf-16173, כיתה 2, מניעת קורוזיה, חיתוך ממס, יישום קר, סרט רך.
Rod Type Cylinders Linear Acting Hydraulic Motors With Tie
Industrial Engines
Linear Acting Hydraulic Power Engines and Motors (cylinders)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,788.40 and 2,503.76 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
SM-2-582-4-49134 | 2 | CT | 5 | 60285 |
SM-2-582-4-49134 | 2 | CT | 5 | 60285 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |