דגם או מק"ט: 11022359
אודות מוצר זה
אורך כולל, 1.28 אינץ'; רוחב כולל, 1.88 בקוטר; בורג תמים,7/8-18 NS; קוטר 0.34,3 מקומות
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-01-147-1469 | Engin Fuel Injector |
NSN 5307-01-185-8431 | Plain Stud |
NSN 3431-01-193-6755 | Canvas Welder Cover |
NSN 3040-01-194-7681 | Speedometer-tachometer D Adapter |
NSN 2815-01-194-7691 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 4710-01-194-7694 | Welding Machine Pipe |
NSN 4710-01-194-7695 | Welding Machine Pipe |
NSN 5950-01-194-7800 | Reactor |
NSN 6150-01-194-7860 | Storage Battery Lead |
NSN 6150-01-194-7861 | Storage Battery Lead |
NSN 5340-01-195-1765 | Butt Hinge |
NSN 3431-01-196-2178 | Contactor Assembly |
NSN 5905-01-203-7826 | Resistor Assembly |
NSN 5998-01-232-7830 | Electronic Components Assembly |
NSN 5950-01-232-7831 | Electrical Coil |
NSN 5940-01-232-7832 | Terminal Board |
NSN 5340-01-232-7833 | Mending Plate |
NSN 4320-01-235-1731 | Repair Kit Dpa Pump |
NSN 5305-01-235-1732 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5945-01-236-4078 | Armature Stop |
NSN 5999-01-237-2920 | Electrical Contact Assembly |
NSN 5970-01-237-2921 | Plate Insulator |
NSN 5340-01-237-9047 | Access Cover |
NSN 5977-01-238-0291 | Electrical Contact Ring |
NSN 2920-01-238-0846 | Ignition Armature |
NSN 5930-01-238-2732 | Electrical Switch Rotor |
NSN 3020-01-239-5419 | Groove Pulley |
NSN 5910-01-242-5633 | Plastic Dielectr Fixed Capacitor |
NSN 5930-01-244-8354 | Toggle Switch |
NSN 5310-01-248-6904 | Flat Washer |
NSN 5305-01-248-6918 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5999-01-249-0220 | Electrical Contact |
NSN 9905-01-252-8079 | Identification Plate |
NSN 9905-01-252-8080 | Identification Plate |
NSN 4140-01-252-8432 | Centrifugal Fan Impeller |
מתאם המיועד לחבר את מד המהירות או מוט ההינע של טכומטר לתיבת ההילוכים של הרכב, למנוע וכדומה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Parts and Accessories For Revolution Counters, Production Counters, Taximeters, Odometers, Pedometers and The Like
Measuring, Testing, Control Instruments
Parts and Accessories Of Revolution and Production Counters, Odometers, Pedometers, Speedometers, Tachometers, Strobescopes, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,608.00 and 6,451.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
11022359 | 2 | BF | A | 59678 |
492192 | 9 | BF | 2 | 28835 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |