דגם או מק"ט: 387-3453
אודות מוצר זה
לפרש ציור בהתאם (IAW) MIL-STD-100; תנועת גל הקלט והפלט תהיה טבלת IAW 1 ותפעל בחופשיות לאורך טווח טמפרטורות של -65 מעלות F עד +125 DEG F בדיוק של +-4.0 DEF של OUTPUTMOTION מרחק מרכז פיר הקלט והפלט הוא 60.33 כל קוטר פיר החזיק במיקום אמיתי של 0.02 מ"מ בסגסוגת אלומיניום 7075-T73;אין תנועה יחסית מותרת בין לוחות פקה קלט או בין לוחות פקה וציוד; תת-מכלולים של קלט ופלט לא יהיו מסוגלים לבצע דיאס סמבלי או הרכבה מחדש עם כלים ידניים נפוצים; חייב לעמוד ללא נזק מומנט של 508 NT-M המופעל על פיר הכניסה כאשר פיר היציאה נעול בקצה הלהב בכל נקודה בסיבוב של ASY
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1005-01-079-8452 | Shaft Seal |
NSN 1005-01-182-4023 | Bearing And Pin Assembly |
NSN 5315-01-182-4031 | Headed Shoulder Pin |
NSN 1005-01-182-4040 | Feed Shaft Assembly |
NSN 5315-01-182-7582 | Headless Shoulder Pin |
NSN 5320-01-183-0574 | Pin-rivet Collar |
NSN 3040-01-188-2979 | Control Cam |
NSN 1005-01-191-1012 | Clamp Assembly |
NSN 6105-01-191-1195 | Motor Stator |
NSN 5995-01-191-1230 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6105-01-191-1258 | Electrical Rotating Equ End Bell |
NSN 3120-01-191-1268 | Sleeve Bushing |
NSN 5340-01-191-1285 | Loop Clamp |
NSN 5305-01-256-2579 | Setscrew |
NSN 3020-01-313-6838 | Spur Gear |
פריט בעל צורה לא סדירה, המסתובב סביב ציר, או מחליק בתוך גבולות, המפעיל חלקים אחרים על ידי מגע כדי לשנות את הכיוון, המהירות ו / או התזמון של חלק בתנועה. פיר אינו כלול. זה בדרך כלל חלק גל זיזים (כפי שונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Camshafts and Crankshafts, Nesoi
Industrial Engines
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
01/17 | 03/17 | 04/17 | 06/17 | 07/17 | 09/17 | 06/18 | 09/18 | 12/18 | 06/19 | 10/19 | 02/20 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 11.00 | 42.00 | 13.00 | 33.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,326.98 and 10,408.73 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22H3X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22H3X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22H3X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J22H3X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
387-3453 | 2 | ZZ | 1 | 1YQE8 |
30-1000 | 2 | BF | 5 | 60609 |
387-3453 | 9 | BF | 1 | 02731 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |