דגם או מק"ט: 696906
אודות מוצר זה
ספליין INVOLUTE חיצוני
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 1650-00-782-0065 | Hydraulic Transmission Parts Kit |
NSN 1650-00-783-4366 | Constant Spee Drive Valve Sleeve |
NSN 1650-00-783-4367 | Constant Spee Drive Valve Poppet |
NSN 3130-00-805-6186 | Bearing Housing Liner |
NSN 1650-00-872-1099 | Constant Speed Drive Governor |
NSN 4320-00-911-5083 | Hydraulic Pump Parts Kit |
NSN 1650-00-911-5140 | Hydraulic Transmission Parts Kit |
NSN 4320-00-924-6518 | Rotary Pump Gear Rotor Set |
NSN 4320-00-924-8984 | Rotary Pump Gear Rotor Set |
NSN 1650-00-924-8988 | Constant S Drive Adapter Bracket |
NSN 1650-00-924-8990 | Constant Spe Drive Swirl Chamber |
NSN 1650-00-924-8994 | Constant Spe Drive Transfer Tube |
NSN 1650-00-924-8997 | Constant Speed Drive Port Plate |
NSN 1650-00-924-8999 | Constant S Drive Gear Shaft Plug |
NSN 3130-00-924-9000 | Bearing Housing Liner |
NSN 1650-00-924-9003 | Constant S Drive Control Housing |
NSN 1650-00-924-9004 | Cons Drive Control Housing Liner |
NSN 1650-00-924-9031 | Constant Spee Drive Valve Sleeve |
NSN 3040-00-924-9036 | Spur Gearshaft |
NSN 1650-00-924-9039 | Constant Speed Drive Filter Cap |
NSN 1650-00-925-1071 | Constant Sp Drive Thermal Pellet |
NSN 1650-00-925-1077 | Constant Spe Drive Splined Shaft |
NSN 1650-00-925-1078 | C Drive Variable Wobbler Housing |
NSN 1650-00-925-1080 | Controllable Swashplate |
NSN 1650-00-925-1083 | Hydraulic Motor-pump Piston |
NSN 1650-00-925-1085 | Hydraulic Motor-pump Piston |
NSN 1650-00-925-1086 | Hydraulic Motor-pump Piston |
NSN 1650-00-925-1088 | Hydraulic Motor-pump Piston |
NSN 1650-00-925-1089 | Constan Drive Lubricating Nozzle |
NSN 4820-00-925-3218 | Hydraulic System Bleeder Valve |
NSN 1650-00-925-3232 | Constant S Drive Fluid Connector |
NSN 1650-00-925-3248 | Constant Speed Drive Cover |
NSN 1650-00-925-3249 | Constant Spee Drive Reset Handle |
NSN 1650-00-925-8589 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3130-00-978-1626 | Bearing Housing Liner |
גל הילוכים עם השלמה אחת של שיני הילוך דורבן. עבור פריטים עם יותר ממשלים אחד של שיניים, ראה גל הילוכים (1), הילוכים מרובים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Transmission Shafts and Cranks, Except Camshafts and Crankshafts
Industrial Machines, Other
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,522.00 and 6,330.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9HS-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9HS-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
696906 | 2 | MF | 2 | 99167 |
696906 | 2 | MF | 2 | 99167 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |