דגם או מק"ט: 715546
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-422-2588 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 3020-01-422-2589 | Matched Bevel Gear Set |
NSN 2530-01-423-8504 | Vehicular Steering Gear Housing |
NSN 4810-01-423-8506 | Valve Assembly |
NSN 3010-01-423-8511 | Gear Assembly Carrier |
NSN 4810-01-423-8512 | Valve Assembly |
NSN 3040-01-425-0985 | Mechanically Actuated Spindle |
NSN 2930-01-425-3578 | Engine Cooling System Pump |
NSN 2530-01-425-9516 | Steering Selector Valve |
NSN 4730-01-425-9517 | Fluid Flow Restrictor |
NSN 4810-01-426-0226 | Directional Control Linea Sleeve |
NSN 4810-01-426-0227 | Directional Control Linea Sleeve |
NSN 3020-01-426-2446 | Matched Bevel Gear Set |
NSN 4930-01-426-4855 | Bearing Lubricant Packer |
NSN 4820-01-429-5982 | Check Valve |
NSN 2520-01-429-9593 | Mechanical Transmission Housing |
NSN 3040-01-430-4130 | Shouldered Shaft |
NSN 2520-01-431-1226 | Torque Converter Impeller |
NSN 3020-01-431-8929 | Spur Gear |
NSN 2520-01-431-8930 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 2520-01-432-2685 | Vehicular Final Drive |
NSN 3020-01-434-0428 | Spur Gear |
NSN 3040-01-434-0752 | Shouldered Shaft |
NSN 2940-01-434-5206 | Fluid Filter Element |
NSN 4730-01-434-5209 | Pipe Plug |
NSN 3020-01-434-7878 | Spur Gear |
NSN 2520-01-439-3521 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 3110-01-495-4893 | Cylindrical Roller Bearing |
NSN 2520-01-500-4303 | Hydraulic Transmission Parts Kit |
NSN 5305-01-504-2520 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5331-01-508-3449 | O-ring |
NSN 5305-01-566-1976 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4730-01-572-5706 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 2520-01-654-3514 | Mechanical Transmission Housing |
NSN 3110-01-654-8598 | Bearing Ball Retainer |
קיבוץ של שניים או יותר או כל שילוב של ציוד, משופע; גל הילוכים, שיפוע; או אשכול הילוכים, שיפוע אשר הותאמו יחד עבור מאפיין נתון בתוך סובלנות מוגדרת. כולל רק את גלגלי השיניים שתוכננו ונבדקו כדי לבצע פונקציה רצויה במיוחד.
Gears and Gearing, Other Than Toothed Wheels, Chain Sprockets and Other Transmission Elements Entered Separately
Industrial Machines, Other
Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,038.00 and 11,297.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2232--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2232--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2232--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2232--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JTX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JTX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JTX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JTX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
715546 | 2 | ZZ | 5 | 61208 |
715546 | 2 | ZZ | 5 | 61208 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |